Gjest Nordavind fra sør Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Kjeder du deg i dag? hehehe...ser du er like aktiv som meg her i dag og jeg kjeder meg skjønner du. Jeg er sykemeldt og orker ikke gjøre noen ting annet enn å sitte ligge på sofaen. Du er vel sykemeldt du også nå el?
Gjest Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Jeg er ikke sykemdelt, men jeg har avspasering da jeg er lærer og elevene har fri :-) Sitter på maskinen og retter litt oppgaver, men merker jeg er lite konsentrert, så blir mange avstikkere inn hit, hehe... Har fått rettet litt da. Jeg kjeder meg ikke, men nyter en stille dag rett og slett, er få av dem der jeg kan sette meg ned i ro og fred, jobbe litt og kjenne de søte små sparkene fra vesla i magen :-) Skal få unna litt mer rydding i huset også, så henter jeg ungene. Får besøk i morgen, så da blir det full aktivitet her i noen dager.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 ååå...høres ut som du koser deg.. Deilig med fred og ro ja:) Gleder meg til jeg begynner å kjenne spark jeg også. Det skal bli så morro...Får besøk i dag vi. Slik at mine kjedsomme timer er talte...hehehe...Koselig å skravle med deg og de andre på dette forumet imellomiden da:)
Gjest Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Ja, det er veldig kjekt :-) Jeg gleder meg veldig til å få besøk, er mamma og lillebroren min på 10 år som kommer, så det blir stas :-) De blir vel i 2-3 dager tror jeg. Ellers har vi lite planer så langt for påsken, og det er igrunnen litt deilig. Får bare håpe været blir bedre enn de har meldt, vind, regn og 3-5 grader er liksom litt kjipt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå