Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mamma har så lyst å bli med på fødselen, og kjæresten min sier han også ønsker å ha henne med. Tenkte først at det skulle være en opplevelse for bare oss to, men etter å ha lest om alle fordeler med å ha med en annen kvinne som har født barn selv tenker jeg at hun kan få bli med. Vi har et veldig godt forhold jog eg tror hun vil være til god støtte både for meg og partneren min.

Har ikke heeelt bestemt meg men heller mye mot å ha henne med.

Noen som har tanker/ erfaringer å dele med meg ang dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal ha med moren min og mannen min:)

jeg fikk i værtfall god støtte fra mamman min min di to forgie gangene hun var med, også følte jeg meg liksom litt mere trygg på en måte:)men veldig godt og ha mannen min der også..

Skrevet

Jeg kunne aldri tenkt meg å ha med meg andre en mannen min på fødselen, selv om det er mamma vi snakker om! Vi har ett godt forhold og alt det der, men føler allikavel at ho ikke har noe der å gjøre. Er jo veldig privat og intimt føler jeg og jeg vet jo ikke åssen jeg kommer til å være/oppføre meg når det står på....

Skrevet

eg skal ha med mamma og sambo.

Skrevet

Ville aldri hatt andre enn mannen min der.. Og slett ikke mammaen min..

Du kan jo si hun kan være med, men dersom du ombestemmer deg underveis kommer du til å si fra;) Så er hun forberedt og blir ikke fornærmet om du kaster henne på dør i frustrasjon;)

Skrevet

Jeg skal ha med min mamma i tillegg til min samboer. Jeg tror dette kan være en trygghet både for meg og han da han ikke vet hvordan han kommer til å takle dette. Jeg har selv vært med på fødsel til min søster og det var litt av en opplevelse. Jeg tror alle mødre som får være med sin datter på en fødsel setter stor pris på det og for ikke å snakke om hvilken tillitt du viser din mor.

Skrevet

jeg skal også ha med min mor og barnefar. har vært me på min søster sine 2 fødsler og vet att eg vil trenge min mor der=) min søster har også kjempe lyst å være me siden eg var me på hennes,men eg føler d blir litt mange.så får se!!

Skrevet

Jeg skal ha med en venninne. Hadde henne med sist også, da min mann ikke rakk fødslen. (han var med da vi fikk vår første)

Jeg synes det var MYE bedre å ha med venninnen min, og min mann er "glad" for å få slippe. Han blir hjemme med jentene våre istede. Noe som passer perfekt for oss!!

Og min venninne er overlykkelig for å få være med igjen :)

Hun er også opplært av vår homeopat.. så hun kan endel punkter man kan trykke på for å få mer effektive riier. utrolig virkningsfullt.

Skrevet

Jeg har ingen erfaringer med det siden dette er min første. Men jeg skal også ha med meg mamma og samboeren min.. Jeg tror det vil være bra for både meg og samboer..

Skrevet

jeg skal ha med samboer og bestemor =) Bestemor gleder seg veldig =) vi også :)

Skrevet

Tusen takk for svar :) Blir nok til at hun blir med :)

Skrevet

Jeg har aldri tenkt tanken på å ha med andre enn samboer på fødselen... Nei, kjære vene, kunne rett og slett aldri tenkt meg det!!

Skrevet

Jeg ville ALDRI hatt med mammaen min på min fødsel. VI har et kjempegodt forhold, men en fødsel er for intimt for min del, og jeg ville faktisk heller født alene om ikke min samboer kunne blitt med... men hver sin lyst, og man gjør jo det man er mest komfortabel med selv. Men jeg ville uansett ikke latt meg overtale til det... det er du som føder, og du som bestemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...