monca*84*j12 Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Er jeg gravid? Har ikm om ca en uke trur jeg... litt usikker... Ka du tru? klem
White*Angel Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Ja jeg og lurer på om jeg blir gravid denne pp. El er rett rundt hjørnet. Du monca*84 spådde 15 pp på meg. Hva tror du Lilleknøtt? Jeg:260688 han: 260184. Takk=)
monca*84*j12 Skrevet 7. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2009 Hei White.. Jeg har en god følse på deg om dagen altså.. Men du må ikke blir for skuffet om ikke noe skjer.. Men trur du burde starte utredning jeg...
White*Angel Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Hmm.. Liker ikke leger jeg.. Drømte faktisk at jeg startet utredning i natt. Men dette vil jeg jo helst klare på egen hånd! Det er vel en mening i det om man ikke blir gravid på naturligvis vil jeg tro, dessverre.. Men hva skal man liksom si da når man kommer til legen? Hei vi har prøvd og bli gravide over 1 år, men det har enda ikke klaffet. Kan du hjelpe oss? Det blir bare helt feil for meg:(
monca*84*j12 Skrevet 7. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2009 ååå Kjære deg, jeg kjenner meg sååå godt igjen i det du skriver! Jeg HATER leger.. Syntes det ubehagelig og de finner alltid på noe tull.. Men.. Jeg passerte ett år i januar som prøver, helt resultatløst.. Jeg tenkte som så, at jeg skulle bite i det sure epplet og starte utredningen, for prisen i enden av tunellen er så verdt det... Jeg tenker det er et skritt nærmere babyen min.. Du må huske at leger og gynekolkoger har hørt alt og sett alt.. Hopp i det, det gjorde jeg.. Og jeg føler jeg er et skritt nærmere babyen min.. Jeg skal til gynekologen den 20Mai.. Har ventet siden februar.. så er relativt lang vente tid! Lykke til... Bare og spørre om du lurer på noe om dette..
*SmurfeMamma* Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 hei monca:) ja jeg tror du er gravid jeg.... spurte pendelen min og den sier også ja..:) om ikke du er gravid nå, så er du det i løpet av april... men jeg tror du er det nå... det er sååå oppe i dagen på deg.. hvordan føler du deg egentlig?? føler kanskje du vil være litt småkvalm de første mnd.... HVa føler du på meg nå?? tror du det skjer noe her i gården snart?? klem og lykke til!
*SmurfeMamma* Skrevet 7. april 2009 #7 Skrevet 7. april 2009 white angel: deg har jeg følt graviditet på en stund, så det er rett rundt hjørnet med deg vil jeg tro.... er store muligheter for at du er det allerede også!!! iallefall ikke lange ventetiden før noe skjer... lykke til!
tereseee 2pp Skrevet 7. april 2009 #8 Skrevet 7. april 2009 Hei Lilleknøtt! Tror ikke jeg har snakket med deg før, for er ganske ny her.. Nettopp startet prøvinga, og lurer på om det går lenge før jeg blir gravid? Jeg: 230688 Han: 110883 Håper på svar:) Klem
monca*84*j12 Skrevet 7. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. april 2009 Åååå så spennende!! håper du har rett!!! Jeg føler meg bra.. Men er småkvalm av og til.. Men trur dette bare er inbildning.. Bare sånn kort og ikke lenge så vips borte... veldig spennende dette altså.. hehe Om jeg er kvalm de første mnd skal jeg ta det med et smil så godt som jeg kan.. Håper jeg klarer og fokusere på at det faktisk har skjedd!!! Er du gravid?? føler det samme på deg altså.. at du enten er det eller blir det kjempe snart.. Hvordan gikk det med mannen din? *krysser fingrene for at det gikk bra!* klemklem
*SmurfeMamma* Skrevet 8. april 2009 #10 Skrevet 8. april 2009 oi, så spennende da.. når skal du teste da??? gleder meg til å følge med på deg nå!! krysser fingrene for et kryss for deg... tihi!!! jeg kan vel ikke være gravid nå..??? jeg var ferdig med mensen om mandag.... så har vel el til helga ca... da skal blir jeg senge liggende... haha;) har ikke fått noe svar på prøvene hans, men da er det nok ikke noe heller for han skulle få svar inne en uke om det var noe.....
Gjest Skrevet 8. april 2009 #11 Skrevet 8. april 2009 Kunne dere se på meg og? Hadde satt stor pris på det Prøvd i 10 pp nå. 1. mann satt på 2. pp. Hatt litt uregelmessig syklus, men har eggløsning hver måned. Har så lyst på en liten i magen nå Ser dere en graviditet snart??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå