LizzyG Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 2 åringen min skal til kypros om ca en mnd. Hun har fulgt vaksineprogrammet, og er ellers frisk og fin. Men legen min sa at man kunne gi hun en vaksine siden de kunne ble litt syke av å få i seg f.eks skittent vann der nede. Men ville derer tatt den vaksina?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Nei, det hadde jeg ikke gjort. Hadde heller sørget for at hun ikke drakk springvannet der nede, og så hadde jeg pakket med idoform for sikkerhets skyld.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Nei... jeg ville heller bare latt være å bruke springvann... Var på ferie på Lanzarote når storebror var 15 mnd og han le ikke syk og ikke fikk han vaksine. Er det ikke en gyllen regel at man ikke drikker av springvann utenlands?? Vi kjøper alltid flaskevann når vi er på slike turer, men bruker springvann til matlaging der vi koker vannet...
Kvitrebekk Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Vi tok faktisk vaksiner da vi skulle til kypros. 3 stk. Husker ikke helt hva, men i hvertfall hepatitt (husker ikke hvilken) og stivkrampe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå