Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Nå som vinterdressen er snart for varm. Kjøper dere vårdress når det regner så mye? Eller holder det med regnsettet , flis og evt. en vanlig jakke i stede for regnjakken over regnbuksa?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Ikke Bergen, men vestlandet. Vi bruker fortsatt den tykke dressen, men vi pleier å ta i bruk en tynnere dress når det blir litt varmere. Regnkler må vi også ha til de dagene det regner.
Frokostkonseptet(20kilo) Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Jeg bruker dressen da og men bare med mindre under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå