Ksenia & Anjem Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Puuhhh Hvordan lære mini å bli mere selvstendig? Jeg har ikke bært på han hele tiden slik at han kan ha bli bortskjemt...
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Sett deg ned med ham, og engasjer ham med noen leker. Når han da blir oppslukt med leken, så trekk deg sakte og stille bort. Forhåpentligvis hvis du gjentar dette ofte, så lærer han etterhvert at det kan være greit å leke på egenhånd. Noen barn er flinkere enn andre til dette... sånn er det bare. Ser stor forskjell på nr 1 og nr 2.... nr 1 er mer sånn som måtte engasjeres i leken, og ville helst være med oss. Men nå som hun er blitt stor (snart 5) klarer hun seg helt greit. Nr 2 har alltid vært mer selvstendig. Leker fint på egenhånd.
Ksenia & Anjem Skrevet 7. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2009 Jeg leker ofte med han, men med engang jeg reiser meg begynner han å hyle. Jeg orker ikke å leke hele tiden
prego Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Hvor gammel er han? Jenta mi hadde sånne perioder. noen ganger må hun bare være med meg hele tiden, andre ganger leker hun fin på egenhånd... kan hende det bare er en fase?
Musemor med tre søte små Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Hehe, dysleksi er en fin ting. Leste "barna" istedenfor "bena" og trodde du hadde fått deg en liten valp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå