Gå til innhold

Jeg har et lite bustete troll som forfølger bena mine hele dagen lang..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Puuhhh :) Hvordan lære mini å bli mere selvstendig? Jeg har ikke bært på han hele tiden slik at han kan ha bli bortskjemt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett deg ned med ham, og engasjer ham med noen leker. Når han da blir oppslukt med leken, så trekk deg sakte og stille bort. Forhåpentligvis hvis du gjentar dette ofte, så lærer han etterhvert at det kan være greit å leke på egenhånd.

Noen barn er flinkere enn andre til dette... sånn er det bare. Ser stor forskjell på nr 1 og nr 2.... nr 1 er mer sånn som måtte engasjeres i leken, og ville helst være med oss. Men nå som hun er blitt stor (snart 5) klarer hun seg helt greit. Nr 2 har alltid vært mer selvstendig. Leker fint på egenhånd.

Skrevet

Jeg leker ofte med han, men med engang jeg reiser meg begynner han å hyle. Jeg orker ikke å leke hele tiden

Skrevet

Hvor gammel er han?

Jenta mi hadde sånne perioder. noen ganger må hun bare være med meg hele tiden, andre ganger leker hun fin på egenhånd... kan hende det bare er en fase?

Skrevet

Hehe, dysleksi er en fin ting. Leste "barna" istedenfor "bena" og trodde du hadde fått deg en liten valp.

Skrevet

14 mnd..snart 15 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...