Gå til innhold

Sjønner ingenting....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde EL ca 16 mars og fikk mensen 31 mars, som var veldig kort. Blødde i 3 dager og da blødde jeg mye og plutselig slutta jeg å blø. Nå 5 dager etter at jeg slutta å blø er jeg begynt å blø på nytt igjen og det heller ikke lite så nå sjønner jeg ingenting.. Var det ikke mensen jeg hadde forrige uke??? Hadde håpa på å komme meg rett inn på syklus igjen, men nå er det bare blitt tull....

Litt frustrert... Var gjennom en MA for 6 uker siden. Fosteret døde i uke 19....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri mistet så langt uti svangerskapet, men hadde MA i uke 8, og da gikk det litt tid før jeg var skikkelig i syklus igjen. Mye surr med de blødningene... Skjønner du blir frustrert og vil komme i gang igjen!

Min syklus har de siste årene vært helt regelmessig, men det har blitt mye tull etter vi tok ut spiral og begynte å prøve igjen.. Har 2 ganger hatt mensen i bare 2 dager - med kjempe sterke blødninger, forsinket mens, el 5 dager etter 1 dag av mens... Det er mye rart som skjer plutselig.

Kanskje det er kroppene som gjør seg klare for det som skal skje;) Håper det!!!!

Lykke til med prøvingen!!!!

Skrevet

Vet ikke hva det var for noe... Blødde bare den ene gangen igår også var det brått stopp igjen... Får bare se om jeg har IKM den 31 mars.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...