Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere om man da får tettere oppfølging ved evt neste svangerskap??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det vet jeg ikke. Men jeg hadde SA i november og kommer til å forlange oppfølging. men nå har jeg en kjempe snille lege, så regner med det ikke er noe problem.

Skrevet

ble gravid kort tid etter ma i oktober, og da tok jeg kontakt med fastlegen som henviste meg videre til tidlig ul. Det anbefaler jeg deg også å gjøre.

Fikk litt sjokk da jeg kom på ul, og det ikke var liv denne gangen heller. Men jeg er utrolig glad for at jeg fikk tidlig ul og slipp å gå lenger uten å ane at ikke alt var slik det skulle. Lykke til! Heldigvis ikke ofte at det skjer to ganger på rad slik som med meg.

Skrevet

Tror det er avhengig av de man kommer i kontakt med i helsevesenet egentlig...

Min ma ble oppdaget på sykehuset og den gynekologen som ble "min" da sa til meg at ved neste svangerskap skulle jeg få tett oppfølging. Jeg skulle få komme til tidlig ul så snart det ville være noe å se der inni og så videre ul annenhver uke eller noe slikt. Det høres litt i overkant ut egentlig men jeg er utrolig takknemlig for at de tar psyken min på alvor og vil følge meg opp!

Skrevet

Å det høres bra ut. Jeg bruker en utrolig dyktig gynekolog, så jeg skal bestille time for å sjekke at alt ser bra ut nå etter utskrpningen, og for å få snakket litt.

Skrevet

Min MA ble oppdaget i uke 13 etter privat UL. Va på sykehuset for utskraping og fikk beskjed om at ved neste svangerskap skulle jeg ta kontakt med en gang for tidlig UL, Tror det er ulikt rundt omkring men føles betryggende for om jeg skulle bli gravid igjen vil de første ukene bli preget av grubling og angst for den lille :)

Skrevet

Jeg får det neste gang jeg blir gravid. Har fått tilbud om UL i uke 6 og videre tett oppfølging!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...