Misan Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Jeg lurer på om noen har hatt noe lignende. Jeg føler som om det vibrerer i magen lengst ned, i høyde med skambeinet. Mest når jeg sitter, men også i natt når jeg låg i senga. Var ikke lett å sovne fordi det er litt ubehagelig. Er litt urolig, men kunde ikke spørre jordmor fordi hun ikke er der idag.
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Har du kjent liv enda?? Om ikke, er det nok det. Høres iallefall sånn ut )- Jeg kjenner bitte små bobbler, og viberasjoner der nede av og til. Og JM mente dette var første tegn på liv...
Misan Skrevet 7. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2009 Jeg har kjent små spark hele siste uka, men nå er det nesten bare disse vibrasjoner siden igår. Lurer på om babyen ligger sånn at han/hun trykker på noen nerve? Følte aldri noe lignende med nummer 1.
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Kan godt være en nerve ja... Tror iallefall det ikke er noe farlig da.... Blir det ekstra ubehagelig kan du jo ringe føden å høre? Jeg er jo kortere på vei en deg. Bare 17 uker. Men føles akkurat sånn du beskriver. Nesten som svake støt ( strøm) vanskelig å forklare )
Caity<3 Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 hehe! dette kjenner jeg godt til ;-D Det er bare babyen som ligger med bena ned og tramper litt i det myke vevet der nede...som blæra feks og tarmene... dette blir man sliiiiiten av etterhvert. men ikke farlig.. hilsen meg i uke 24
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 7. april 2009 #7 Skrevet 7. april 2009 Jeg har nesten bare kjent vibrasjoner jeg, synes ikke de er ubehagelige... Er nok babyen ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå