Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen har hatt noe lignende. Jeg føler som om det vibrerer i magen lengst ned, i høyde med skambeinet. Mest når jeg sitter, men også i natt når jeg låg i senga. Var ikke lett å sovne fordi det er litt ubehagelig. Er litt urolig, men kunde ikke spørre jordmor fordi hun ikke er der idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du kjent liv enda?? Om ikke, er det nok det. Høres iallefall sånn ut :o)- Jeg kjenner bitte små bobbler, og viberasjoner der nede av og til. Og JM mente dette var første tegn på liv...

Skrevet

Jeg har kjent små spark hele siste uka, men nå er det nesten bare disse vibrasjoner siden igår. Lurer på om babyen ligger sånn at han/hun trykker på noen nerve? Følte aldri noe lignende med nummer 1.

Skrevet

Kan godt være en nerve ja... Tror iallefall det ikke er noe farlig da....

Blir det ekstra ubehagelig kan du jo ringe føden å høre?

Jeg er jo kortere på vei en deg. Bare 17 uker. Men føles akkurat sånn du beskriver. Nesten som svake støt ( strøm) vanskelig å forklare :o)

Skrevet

hehe!

dette kjenner jeg godt til ;-D

Det er bare babyen som ligger med bena ned og tramper litt i det myke vevet der nede...som blæra feks og tarmene... dette blir man sliiiiiten av etterhvert. men ikke farlig..

hilsen meg i uke 24

Skrevet

Jeg har nesten bare kjent vibrasjoner jeg, synes ikke de er ubehagelige... Er nok babyen ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...