Gå til innhold

Vellykket vending,håper han holder seg der nå da :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært inne på vendingsforsøk, og de klarte det...var veldig nervøs og det var veldig ubehagelig, men det varte ikke så lenge..så det var verdt det ! Håper han holder seg slik nå da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! =) Venter aprilgutt jeg også (termin 18. april) Lillegutt lå i seteleie en stund, og jeg var redd han ikke ville snu seg. Måttte inn til UL fordi det var vanskelig å si hvilken vei han lå da jeg var 36+1. På UL viste det seg at han hadde snudd seg selv og hodet var festet. Men tenkte veldig mye på dette med vending frem til da.

Var det veldig ubehagelig? Hvor lenge holdt de på og hvordan gjorde de det? Litt nysjerrig jeg=) De er veldig dyktig på St. Olavs da.

Uansett. Kjekt å høre det gikk fint. Lykke til videre.

Skrevet

Så bra at de klarte det. Da er det bare å håpe at han holder seg slik =)

Skrevet

Fint med aprilgutt da Heidimoren:)

Jeg har termin 23 april:)

Selve vendingen var jo ikke akkurat behagelig, men det gikk så fort at jeg rakk ikke å ligge å kjenne så mye på det egentlig. Jeg synes ventetiden før var verre , for jeg var så utrolig nervøs.

Selve vendingen tok cirka 2 minutter tror jeg..ikke mye lengre værtfall !

Det sto en lege med ul-dings å sjekka hvor baby lå hele tiden og en lege som klemte han rundt og ei jordmor som holdt meg i handa siden sambo ikke var med, (han er nyoperert) St olavs er en fin plass, det skal være sikkert ! Jeg har fått veldig bra oppfølging og gleder meg nå til å føde der :)

Skrevet

Så fint å høre at det gikk fint i alle fall.Skjønner at du var nervøs på forhånd. Var litt nervøs selv, da jeg trodde han fortsatt lå i sete...

Jøss, bare et par minutter altså! Har vært litt nysjerrig på det der=) Godt å høre at andre også er fornøyd med oppfølgingen fra St. Olavs.

Du har termin kort tid etter meg da. Kanskje vi ender opp på føden samtidig..hehe=)

Lykke til videre. Er vel ingenting som tilsier at han skal snu seg til seteleie igjen. Du skal bare se på det, at han har festet hodet før du vet ordet av det=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...