Tweak Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Etter den totale fiaskoen med provera prøvde jeg denne gangen primolut. Det er nå 4 dager siden kuren var ferdig og det sto i bruksanvisningen at en blødning skulle komme 2-4 dager etter siste pille. Jeg har kun kjent svært svake murringer av og til og sa til meg selv senest i går at dersom jeg ikke begynner å blø innen fredag så kontakter jeg gyn. Men helt ut av det blå så har jeg begynt så smått å blø i dag. Og dermed kan jeg begynne på pergo på fredag :-D Endelig er jeg i gang igjen! Endelig en skikkelig pp! Nå krysser jeg fingrene for at det klaffer denne gangen!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Å så bra å høre ) Masse Lykke Til
Gjest Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 hei=) Så bra da=) Jeg har gått på provera nå og jeg er på andre dagen uten tabletten, men merker ikke noe til at tr skal komme. Jeg gikk på den når jeg skulle bli gravid sist også og da fikk jeg tr etter den 3 dag på tabletten, nå har jeg gått hele kuren og har ikke fått tr enda.... Fikk du ikke tr på provera, om jeg tør spørre???? Må ikke svare altså, men bare lurer......
Tweak Skrevet 7. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2009 Jeg fikk en slags blødning av provera, men den begynte samme dag som jeg begynte på kuren og sluttet to dager etter jeg var ferdig med kuren. Blødde altså gjennom hele kuren og ikke etterpå slik som det skal være. Jeg fikk ikke lov til å begynne på pergo heller, for gyn mente at jeg ville få en ny blødning etter proverakuren uansett. Meeen det gjorde jeg da ikke... :-( Fikk komme inn til gyn et par uker etter, og sa det som det var at jeg ikke trodde provera ville virke noe annerledes dersom jeg prøvde den igjen og spurte om det ikke var noe annet jeg kunne ta. Primolut fikk jeg en gang for mange år siden da jeg ville utsette mensen en sommer, og det fungerte utmerket den gangen. Heldigvis ser det ut til å ha funket denne gangen også.
Gjest Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 okay.... jeg skjønner.... jeg håper jeg snart får tr altså.... lykke til!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå