Gå til innhold

Skal vi satse paa Fullmaanen 9 april da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klamrer meg til ethvert lite halmstraa her... Skal paa kontroll onsdag og haaper paa ny "strippe-runde" der, saa da er det kanskje muligheter for foedsel paa torsdag? 9 dager paa overtid... holder det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er definitivt med!!:) Mamma er ca på at Lillegutt entrer verden da også:) hehe!

Skrevet

Jeg er også med på 9.april og fullmåne......:):):)

Skrevet

Er veldig med på den, har termin 9.april, og ble gla når eg såg det var fullmåne den dagen!

Skrevet

Henger meg på denne jeg også :) Har termin 18. april, men vil gjerne få treffe lillebror nå...

Skrevet

hehe

nevøen min på 3 år fortalte mammaen sin at babyen min kommer på torsdag. så her håper vi på det om ikke før. er lei nå men harenda 6 dager til termin. men har født før med de to andre.

jeg skaltiljordmor i morgen så får vi se om hunvil sjekke modning på meg selv om jeg ikke har nådd termin enda.

Skrevet

Ja nå e æ lei!! Kom ut lillejenta, du e meir enn stor nok nå :-)

Skrevet

JAAAAA!!!!

Skrevet

jeg er med! 5dager på overtid i dag og ingen modning og fortsatt lang livmortapp som ligger bakover - æsj kjedelig men jeg håper på fullmåne....

Skrevet

Ja, det høres ut som en god plan, om han ikke har kommet før det... Er 4 dager på overtid ift UL-termin i dag, selv om jeg i grunnen har mer tro på min egen termin ut fra eggløsning, dvs nå på lørdag som kommer. Men torsdag og fullmåne høres bra ut uansett! : )

Skrevet

Jeg er klar som ett egg til torsdag så veldig med på den! Har vært hos jordmor idag og ho ønska meg lykke til, selv om vi booka ny time til den 15. - den 11 dagen min på overtid hvis jeg ikke har født før da...Føler meg litt "rar" i kroppen idag, men for å ikke få opp forhåpningene mine så tipper jeg at d bare er fordi jeg stod opp kl 08.30 idag..... Skal til mamma å spise komper imorra og de er veldig tunge å fordøye, så får satse på at det får saker og ting igang! :P

Er forresten -3 idag...

Skrevet

Jaaaaaaaaaa, det er til og med termindatoen min!!!! Hadde vært moro å føde på termin:) Har kontroll hos jordmor i morgen onsdag og spennende å høre hva hun sier. Har hatt noen kynnere og nedpress men that's it. Er førstegangs så regner med det tar tid. Dessverre har jeg blitt forkjøla:(

Krysser fingra for fullmånen XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Skrevet

Ja! Hadde vært perfekt, dagen før terminen min:) Tenker mye på fødselen og vil gjerne ha det overstått, det er litt tøft for psyken og gå sånn å vente og lure og se for seg alt mulig...Selv om jeg unner dere på overtid å føde først altså:) ikke synd på meg enda!

Skrevet

Jaaa, jeg blir også med. Har termin 10 april så 9 passer utmerket. Begynner å bli en smule lei;)

Skrevet

Blir med jeg også. Hadde termin i går. Klar for klekke påskeegget :-)

Skrevet

Jepp, kommer han ikke i dag blir det hvertfall i morgen, da blir jeg satt igang kl. 9! Er 11 dager over nå, så det er på tide! Har stadig vekk minirier, blodig utflod og ble strippet i går, pluss at jeg har 3-4 cm åpning og er helt utflatet, så dette går veien :).

Skrevet

hadde fullmåne på min termindato i 2005. men gikk 11 dager over tiden (da ble eg satt igang) så eg er ikkje så troende på den fullmånen... men et bittelite håp har eg likevel.... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...