Let's hear it for the boys! Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Kjøpte den første boka i går, mest fordi den var på salg. Hadde lave forventninger, og foreløpig kan jeg ikke si at jeg har forandret mening... Har kommet til ca. s. 150, og sliter! Blir det bedre? Synes det er så usigelig kjedelig! Hvor er spenningen? Sexen (er ikke vampyrer synonyme med sex??)? Har jo kjøpt den, så føler jeg burde lese den ferdig. Men kan noen vær så snill fortelle meg at spenningen tar seg opp snart?
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 De har ikke sex. Det er en ungdomsbok. Hehe. Men om du leser til bok4 så blir Bella vampyr og får unger med Edward. Så noe sex må de jo ha. Hehehe.
Let's hear it for the boys! Skrevet 7. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2009 Ja, jeg har skjønt at det er en ungdomsbok, for å si det sånn... Jeg får bare lese den ferdig, og håpe det tar seg opp! Vet ikke om jeg gidder å lese hele serien
Gjest Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Har lest alle fire - på engelsk.. Synes de er mye bedre da. Ellers er det vel en ungdomsbok, ja : p
Let's hear it for the boys! Skrevet 7. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2009 Jeg leser den på engelsk. Tør ikke engang tenke på hvor kjedelig den er på norsk :/ Merker jeg er veldig negativ nå. Skjerpings.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 Synes bøkene er bra jeg. Drit i sexen da! Det er ikke utbrodert nej. De har sex men ikke før i bok 4.... og selv da er det ikke noe he inserted his throbbing big loin into her waiting hole altså!! Det er i utgangspunktet ikke skrevet for ungdom faktisk, men har blitt en "ungdomsbok". Det som er flott er jo hvor godt du får "innsikt" i alle sine liv og hvordan alt henger sammen. Hvor bra alt er beskrevet i forhold til sted, tid,rom,personer. Jeg er hodestups forelsket i Edward. Nesten like forelsket som jeg er i harry hole.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. april 2009 #7 Skrevet 7. april 2009 vil du ha crazy vampyrsex så får du heller laste ned serien true blood!
cherry coke Skrevet 7. april 2009 #8 Skrevet 7. april 2009 Jeg prøvde meg også på bøkene, men gav opp. Filmen var også en skikkelig fjortis film...Jeg elsker vampyrer og den salgs, men det der var ikke noe for meg...
Let's hear it for the boys! Skrevet 7. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. april 2009 Hehe. Jeg klarer meg uten throbbing loins! Men vampyrer skal liksom være så utrolig seksuelle. Ose sex. Også kysser de nesten ikke engang! Skuffa!! Har forresten lastet ned første episode av True Blood, så får vi se om den er noe bedre
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. april 2009 #10 Skrevet 7. april 2009 de kysser jo masse synes jeg. hehe. er jo masse feelings. ja, om du ikke blir fornøyd med sexen i true blood så begynner jeg faktisk å lure.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. april 2009 #11 Skrevet 7. april 2009 og forøvrig er jeg glad at jeg er godt uti bok nr 4 ellers hadde jeg blitt ganske sur på myalin eller hva hun heter over her som sier hva som skjer.. urk..
Let's hear it for the boys! Skrevet 7. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 7. april 2009 Jeg så nettopp filmen, skjønner du. Derfor jeg var skuffet over kyssingen! Har ikke kommet så langt i boka enda Apropos filmen. Den var jo ikke troverdig i det hele tatt! Jeg klarte ikke å føle the love, liksom. hehe.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. april 2009 #13 Skrevet 7. april 2009 nej, jeg har også hørt at filmen suger.. det var tross alt en lav-budsjett-film da.. jeg er vel kanskje mer sjarmert av galantheten til edward enn osingen av sex, men bare vent til du ser bill compton i true blood. heheheheheh...
Let's hear it for the boys! Skrevet 7. april 2009 Forfatter #14 Skrevet 7. april 2009 Ooooooh! Jeg gleder meg Finnes det noe mer sexy enn en høy, mørk vampyr? Don´t think so.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. april 2009 #15 Skrevet 7. april 2009 hehe, nej jeg kan ikke komme på noe.. men faktisk er det vel broren til sookie som har den "værste" sexen i filmen da.. han er ikke vampyr men det er gøy alikevel.. hehe.
Gjest Skrevet 7. april 2009 #16 Skrevet 7. april 2009 Hvis du vil ha overnaturlig dilldall med sex og erotikk får du prøve deg på kelley armstrong og anne rice. Mulig det er oversatt til norsk, vet ikke. Jeg syntes det ble for søkt, men har venninner som sverger til disse forfatterne
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. april 2009 #17 Skrevet 7. april 2009 anne rice er bra synes jeg også. der er det litt mer sex også. hehe.de om mayfair-heksene er bra.
Gjest Skrevet 7. april 2009 #18 Skrevet 7. april 2009 Leste the witching hour og den var ålreit den. Jeg likte humoren til Kelley Armstrong, men jeg klarte ikke ta varulvene helt på alvor
Let's hear it for the boys! Skrevet 7. april 2009 Forfatter #19 Skrevet 7. april 2009 Takk for tips. Denne sjangeren er faktisk ikke helt i min gate, men jeg er litt klar for å mix it up litte grann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå