Gå til innhold

Omtale leger i negativt ordelag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter igjen med det inntrykket at leger blir omtalt svært negativt på DIB. Hvorfor er det slik? Er det ingen som er fornøyde? Og hvordan hadde du i så tilfelle ønsket at legen din skulle oppføre seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp i gjennom årene har jeg vært i kontakt med en del leger og jeg har faktisk aldri vært nødt til å snakke negativt om de.

Jeg har ikke alltid vært enig i uttalelsene de har kommet med men så er det ikke jeg som sitter med ekspertisen heller.

Så jeg er vel i grunn fornøyd med min lege:o)

Skrevet

Jeg er fornøyd med fastlegen min, men jeg har opplevd et par veldig arrogante leger som ikke orker å høre etter hva jeg som "pasient" har å si og det er frustrerende. Men da pleier jeg å skaffe meg en annens leges uttalelse i tillegg, for jeg stoler ikke på en lege som ikke er interessert i hva pasienten har å si.

Skrevet

Jeg har null tillit til mange leger etter jeg ble alvorlig syk og var innom mange leger og spesialister som konkluderte med at jeg var frisk og intet negativt og finne. Det er et mysterium for legene i dag at jeg ikke døde da de ikke fant ut at jeg var alvorlig syk.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Jeg har også hatt en del leger. Har en del kompetanse innen helse selv og blir skremt over hvor lite mange av de vet (snakker om allmennleger) og hvor lite de ønsker å ta vare på pasientene sine. Jeg føler hele tiden jeg må forte meg å prate, siden legene alltid har dårlig tid og jeg føler de vil ha meg ut fort å gæli... De jeg har vært hos er best på og skrive sykemelding og sende meg til den spesialisten jeg selv mener jeg bør treffe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...