Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Var hos legen i går. Har vært 50% sykemeldt pga kvalme i 3 uker, og skulle inn på ny vurdering. Kvalmen er mer eller mindre borte, men er veldig trøtt og sliten, så jeg må ha meg en hvil på formiddagen. Samtidig sa jeg at det også er litt psykisk slitsomt til tider ettersom jeg mistet en gut i 28. svsk uke i november. "Jeg vil gjærne sykemelde deg 50% resten av svangerskapet jeg da." svarte legen... Den hadde jeg ikke forventa. Hadde tenkt å spørre om kanskje 20 elle 30%, men får jeg 50 er det jo helt topp. Da får jeg jo overskudd til å ta meg av 2 åringen min også. Noen leger er bare helt fantastiske og forståelsesfulle:-) Jeg er 10 uker i dag (etter mine beregninger , men 11+5 etter legens, men jeg vet jeg hadde el 10. feb. Skal på ul+dobbeltest etter påske. Gledgruer meg...)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Åh så bra for deg Sykemelding gir oss mer energi og ja,det er deilig med leger som faktisk lytter til en.... Jeg er 60% sykemeldt og jobber 2 dager i uken. Dette pga at jeg har mistet tre ganger på rad nå og trenger å ta det max med ro denne gangen... Jeg har også en tøtte hjemme på 2 1/2 år,er veldig glad jeg har overskudd til henne. Skål for sykemelding og overskudd! Lykke til så masse på ultralyd..Jeg vurderer å høre med legen min om jeg kunne fått en henvisning til en ul. Jeg er 12 uker i morgen og vil gjerne sjekke at alt er ok. Men prøver å holde meg
litjpia77 og lillegull07 Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Så bra det finnes fornuftige leger som skjønner hva pasienten trenger! Kos deg med 2-åringen din og ha ei fin påske. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå