Gå til innhold

plutselig er mensen helt tullete... forstår ingenting.

Anbefalte innlegg

Skrevet

har alltid hatt en mensen som er klokkeklar på når den kommer, og som ALLTID så lenge jeg kan huske, vart 8 dager i strekk.

men de siste to mensentrasjonene mine er blitt helt merkelige. første mensen varte i 2 dager, så spottet jeg og blødde litt om hverandre, to dager opphold, en dag blødde jeg, to dager uten og en dag på. slik holdt det på i en ukes tid. men det var jo mensen, så jeg tenkte ikke mer på det.

nå denne gangen har jeg hatt enda rarere mensen. hadde mensen i 1.5 dag der jeg blødde normalt, men mensen kom 1 uke før tiden... og etter den 1.5 dagen var det stopp! sluttet å blø på fredag, og ikke blødd siden.... forstår ingenting.

jeg har ikke brukt prevangsjon, men tok en angepille sist måned. Jeg er mye småkvalm, svimmel s det holder, og nesten ikke matlyst.

kan det være angrepillen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :-)

Har ikke noe erfaring med angre piller, men inbiller meg at det kan jo bli kluss i syklusen når man tar noen kunstige hormoner ?

Har du tatt en graviditetstest da?

Skrevet

nei ikke tatt nen graviditetstest. og jeg vet at i henhold til angrepille og det, så hadde jeg eggløsning rett etter at jeg hadde hatt sex, og tok nangrepilla 2 dager etter. men jeg tok aldri noen test. så dette er andre "mensen" etter pilla liksom.

Skrevet

Ta en graviditetstest!

Skrevet

hm.. tror du bør ta en graviditetstest slik at du er sikker på at du ikke er gravid. Hvis du er gravid likevel, men ikke ønsker barnet så må du jo forholde deg til spm om abort før uke 12..kan hende du er nær den grensen hvis dette er "mensen" nr to etter ubeskyttet sex...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...