hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Ca 1200 kr, du kan selge den for rundt halvparten hvis den er pent brukt. Vil jeg tro da..
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 man får jo 50% avslag nå jo, på NYE dresser. Da hadde jeg ikke brukt de samme penga på en brukt en...sorry
Gjest Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Har jo ikke noe å si for meg hva du ville betalt for den:) Er bare intressert i å se hva jeg evt kan ta for den. Gidder ikke annonsere, pakke og styre og sende for 200 kr:) Da gir jeg den heller til barn som trenger klær:) Men det er klart får jeg mer for den kan jeg gjerne selge den:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 Jeg solgte reflex dressen for 200,- Den koster vel 4-500,- ny. Men det kan være lurt å vente til høsten. Da er det mindre reimadresser på salg. Og mange kjøper om høsten. Jeg kjøper ikke nå til vinteren. Kjøper når jeg trenger det.
millie+2klumper Skrevet 7. april 2009 #8 Skrevet 7. april 2009 Hvor er disse dressene på salg?? jeg ringte nettopp til reflex ogder var de ikke på salg!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #9 Skrevet 7. april 2009 Barnas hus har hatt de på slag. Koster egentlig 1400, nå 700. Jeg har kjøpt i flere størrelser oppover, for dressene er kanllgode! Jentungen bruker ikke regntøy utenpå, og er like tørr. Tantene i barnehagen har spurt hvor jeg kjøper dressene, for de selges ikke her. De skryter av at jenta mi ikke blir våt og alltid er varm og god :-) Jeg hadde ikke kjøpt brukt til halv pris, når jeg kan kjøpe nye på våren til halv pris og kjøpe fremtidsrettede dresser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå