moota m storebror&lillebror Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Jeg tenkte å ha rømmegrøt, ferdig pakke. Barna kan få tomatsuppe og makaroni. Jeg er så lei av å lage middag til bare barna. Lillebror spiser jo omtrent ingenting fremdeles og storesøster er så kresen. Skal bli godt å ha sambo hjemme noen uker nå sånn at i alle fall noen spiser middagen som jeg lager =)
blond Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Det er så kjedelig med barn som "ikke liker" bare fordi de har funnet ut av det. Det dreper motivasjonen til å finne på spennede retter. Det er alltid en slager med spaghetti, men kjedelig når de hopper over grønnsakene. Er ikke alltid åpenbart om de ikke vil like eller om det er reelt. Ingen må spise noe de liker, men om det bare er en idè må de spise en liten porsjon iallfall.
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2009 Det er suuper kjedelig. Lillebror er ganske flink til å smake på ting. Men det er enda masse som kommer ut igjen. Storesøster er ikke flink og høres ut som en kopi av meg når jeg var liten. Alt jeg ikke hadde smakt likte jeg ikke. Det ble grøt på alle mann gitt. Lillebror spiste faktisk 1/2 sånn 1 porsjonspakke med ferdig risgrøt. Storesøster lekte med den lenge nok til at det kunne kalles rissuppe =/ Hun klaga over vondt i magen, og de var ikke helt på topp noen av dem så det var greit. Ingen av de lekte heller idag, så bare veldig slappe ut så de fikk se en film og pussle i seng.
blond Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 ..noe sier meg at det blir en rolig dag hos dere i morgen..
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2009 Håper det! Men ikke noe oppkast/diare for vi skal hente sambo på kaien i Stavanger så det blir lang biltur. Kan jo være de bare er slitne også. Imorgen skal de få sove til de våkner. Tror du de er oppe før 7.30? Helt sikkert!! =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå