Gå til innhold

Hvem rydder i mannens klesskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er i alle fall ikke meg!

Åååå jeg kjenner jeg blir helt varm av min sambo. Han har en liten bag som han har arbeidsklær i når han pendler til jobben. Så når han skulle på helgetur til Danmark for et par uker siden tømte han bokstavlig talt klærne i bagen på gulvet på soverommet. Når jeg hadde brettet klær idag og skulle legge de på plass i skapet så jeg de klærne som ble liggende på gulvet i 1 1/2 uke stappet inn i skapet.

At det går an! Greit at mine klær heller ikke ser ut som om de er strøket, men de er uansett rene og ligger i et visst system!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ryddes av mannen.

Skrevet

Jeg nekter å rydde klesskapet til mannen min. Der ser ikke ut. Når han åpner dørren faller klær ut. Det irriterer meg noe sinnsykt men jeg nekter å rydde det.

Skrevet

Han rydder sine klær selv, han er flinkere til å holde orden i klærne enn meg.

Skrevet

Skjønner deg godt!

Jeg rydder litt i forsøk på å få mer system (som likevel bryter sammen kort tid etter), det gjelder alles klær, men gidder ikke bruke tid på å finne sokker som passer sammen og liknende. Jeg legger klærne hans der de skal være når jeg rydder rene klær, men bruker ikke tid på smårydding. Har mer enn nok med mine og barnas klær.

Skrevet

Jeg finner par til vanlige sokker, men har sluttet med ullsokker. De er så ekle! Ullsokker er greit, men han svetter i bena og går med de 1 uke. Æsj!

Jeg ryddet også i klesskapet hans før. Nå er jeg bare i skapet med hverdagsklær så får han selv holde orden på arbeidsklærne.

Jeg vasker de og legger de på plass.

Skrevet

Det gjør han selv. Jeg rydder i mitt eget, og barna sine. Vi vasker klær begge to og bretter og legger på plass. Barna sine klær har jeg mest kontroll over men vil dette også, fordi jeg syntes det e gøy å handle inn klær til barna og det er viktig for meg at klærne dems tåler en del og ser fine ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...