Gå til innhold

Jeg blir mamma!!! OMG!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja... første UL idag! har ett lite knøtt på 6-7 uker inni meg <3 Og all usikkerhet og tvil er borte og jeg blir mamma i desember <3 1 barnet så dette er veldig merkelig egentlig, men utrolig deilig også=) vet at dette blir så bra, skummelt men veldig bra!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye =)

Svarte deg inne på "beholde barnet?" forumet, men så glad jeg er for at du har bestemt deg:) Lykke til vidre i svangerskapet

Skrevet

Tusen takk=) Etter at jeg skrev under på abort papirene så ble alt bare feil og tenkte at " hva fader holder jeg på med, det er ikke rett for meg og min situasjon idag " så da ble valget veldig enkelt <3

Skrevet

Høres ut som du har tatt det riktige valget da ja:) Du har en helt fantastisk tid i vente :)

Skrevet

ja=) tror det=) barnefar ble fullstendig enig og da gjorde det at valget ble enklere og ta=) Åhhh som jeg gleder meg:D

Skrevet

Gratuleerer så masse masse til deg! Håper du får et fortryllende svangerskap!:)

Skrevet

takk takk takk!!! er skikkelig nervøs og happy! da kan vi slå følge her inne forhåpentligvis leeeenge <3

Skrevet

Håper jeg kan komme inn på 1 trim snart, venter på ikm, var egentlig i dag men siden sist "mens" kom 4 dager for sent regner jeg med at den gjør det nå og så da blir det fredag i såfall, håper ikke den kommer da, har så mye symptomer at nå blir jeg skikkelig skuffa om den kommer, men den gjør nok det som vanlig.

huff

Ønsker deg masse lykke til!:) so happy for u!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...