Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo eldre eg blir, jo mer hater jeg vinteren! Jeg missliker kulde, synes snø er pent å se på, og gøy i sånn ca 1 uke dersomd et er ordentlig snø, men ellers ekkel og plagsom. Jeg synes det er nitrist med nakne trær og gule enger. Jeg blir irritabel av å gå ut og møte kald vind og sludd i april. Jeg bli smådeppa av å se ut vinduet på den svære terassen og ikke se noen hagemøbler fordi det er altfor tidlig å ta dem ut helt enda.

JEG VIL HA SOMMER!!!!!!!

Jeg elsker sommeren! Jeg elsker grønne enger og blomster, elsker sval vind i andsiktet, elsker solen mot huden, synes det er helt i orden å bli varm og svett, selv om høygravid, jeg nyter å kunne sitte ute på terassen og følge med på ungene som storkoser seg i plaskebassenget eller leker i sandkassen eller sykler rett bortenfor, jeg elsker å kunne grille og spise ute ofte, høre fuglekvitter, bølgeskvulp og lyden av fjerne plenklippere... Å...Kom igjen da sommeren!!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeeeeelt enig i alt du sier

(nesten, for jeg vil gjerne ha TØRR snø lenger enn bare en uke. Helst 2 mnd slik at jeg blir skikkelig lei)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...