Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Jeg har veldig uregelmessige menstrasjoner, noen ganger med lange pauser. Har antakeligvis ikke eggløsning. Noen med liknende problemer?
Tweak Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Jepp, det er mange av oss her. Men du finner oss lettest på bli gravid og også inne på pcos-debatten selv om det ikke er så utrolig stor aktivitet der som på bli gravid. :-)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Har samme problemet. Slet veldig å bli gravid med nr. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå