Gå til innhold

Spørreundersøkelse om underlivet ditt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

1.Barberer du deg nedentil? I så fall hvor mye.

 

2. Stikker de indre kjønnsleppene utnefor de ytre, eller ligger de innenfor?

 

3. Har skjeden din forandret seg etter fødsel-i så fall hvordan?

 

4. Er du komfertabel med å vise musa di for mannen din?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Ja jeg tar alt, greier ikke å la det gro ut igjen klør så jæ...

2. De indre stikker ut ja.

3. Nja kansje ikke skjeden, men ble klipt så slet litt med smerter i kjønnsleppene en god stund etterpå.

4. Ja det er jeg. Viser den ikke i tide og utide da, men når vi har sex eller tar på hverandre får han gjøre det uten at jeg må skjule meg eller ha av lyset ja.

Skrevet

1. En god del, noen ganger alt.

2. De synes litt når jeg står oppreist.

3. Hadde veldig tørre slimhinner når jeg fullammet og før mensen kom tilbake. Tok keisersnitt (pga seteleie), så fikk slippe unna rifter denne gangen.

4. Tja...ikke alltid, men er jeg kåt, så blir det noe annet...:)

Skrevet

1) Barberer alltid musa mi - det er æsj med hairy mus.

2) Jeg har veldig små indre lepper, så de er pakket inn:) Synes ikke!

3) Har ikke noe endring på musa etter fødsel.

4) Viser den mer enn gjerne til samboeren min. Han elsker den jo:)

Skrevet

1. Fjerner alt enten med brasiliiansk eller barbering.

 

2. Ligger innenfor.

 

3. Føles ikke like stram.

 

4. ja.

Skrevet

1.Barberer du deg nedentil? I så fall hvor mye.

- ja i perioder tar jeg alt, andre perioder liker jeg å ha igjenn litt. minimum er å alltid ta bikinilinjen.

 

2. Stikker de indre kjønnsleppene utnefor de ytre, eller ligger de innenfor? mine ligger innenfor.

 

3. Har skjeden din forandret seg etter fødsel-i så fall hvordan? tja kansje men det har nå rettet seg igjenn så ikke store forskjellene lenger.

 

4. Er du komfertabel med å vise musa di for mannen din? ja hadde vert dumt om ikke han fikk lov å se på den. liker å bli kost med å jeg.

Skrevet

1. Ja, alt

 

2. Nei, ligger innenfor

 

3. Ja, fått større ytre kjønnslepper og blitt slappere.

 

4. Ja. Vær stolt av den musa du har!!!

Skrevet

1.Barberer du deg nedentil? I så fall hvor mye.

 

Ja,alt

 

2. Stikker de indre kjønnsleppene utnefor de ytre, eller ligger de innenfor?

 

De stikker utenfor

 

3. Har skjeden din forandret seg etter fødsel-i så fall hvordan?

 

Ja, har fått fremfall. Men sex er like bra det altså =)

 

4. Er du komfertabel med å vise musa di for mannen din?

 

Ikke etter fødselen nei.

Skrevet

1.Barberer du deg nedentil? I så fall hvor mye.

 

Ja,alt, men lar det gro igjen noen ganger.

 

2. Stikker de indre kjønnsleppene utnefor de ytre, eller ligger de innenfor?

 

De stikker utenfor

 

3. Har skjeden din forandret seg etter fødsel-i så fall hvordan?

 

Nei, ingen forandring, eneste er at jeg noen ganger merker hvor de har sydd under sex.

 

4. Er du komfortabel med å vise musa di for mannen din?

 

Ja, kjempe stolt. ;)

Skrevet

 

1.Barberer du deg nedentil? I så fall hvor mye. Vokser ALT

 

2. Stikker de indre kjønnsleppene utnefor de ytre, eller ligger de innenfor? Nei, heldigvis ikke, det ser jo jævlig ut!

 

3. Har skjeden din forandret seg etter fødsel-i så fall hvordan?

Nei, har vært veldig fokusert ¨på knipeøvelser. Men jeg får lettere og flere orgasmer enn før

 

4. Er du komfertabel med å vise musa di for mannen din?

Absolutt

 

Skrevet

1. Nesten alt (en liten stripe forann)

 

2. Utenfor. (utrolig umodent og idiotisk sagt at det ser for jævelig ut.Som denne dritkjærringen over her)

 

3. Nei

 

4. Ja

Skrevet

1. Jeg barberer bort på sidene slik det er en del igjen på midten, klipper litt også så det ikke er så tykt. Jeg synes ikke det er pent å ta bort alt.

 

2.Mine indre kjønslepper henger ikke utenfor

 

3. Hm, har født 2 barn. Mannen sier ofte at jeg er så trang så da er jeg vel det da hihi. Merker ikke noen forskjell egentlig, har bare sydd et par sting etter fødselene og gjort mye knipeøvelser.

 

4. Jaaaaaa!!!

Skrevet

1. Tar alltid bikinilinjen og friserer resten veldig kort. Synes heller ikke det er så pent å ta bort alt.

 

2. Mine indre kjønnslepper er innenfor de ytre.

 

3. Har også født 2 barn og merker ikke spesielt mye forskjell fra før.

 

4. Ja, om vi er intime viser jeg gjerne alt, men ikke ellers.

Skrevet

1) Ja, det gjør jeg. Lar kun ei lita stripe foran være igjen.

 

2) Nei, de ligger innenfor.

 

3) Ja, den er blitt litt åpnere ytterst, men ellers like stram og nytteverdig under sex;) Bare en ting, og det er at jeg har en del arrvev på mellomkjøttet (hadde nesten totalruptur), og ved skjedeinngangen er det litt frynsete etter revninga enda.

 

4) Pga spm over her, er jeg ikke 100% komfortabel nei..Men han skryter av hvor fin den er, og digger den. Så jeg er på rett veg:)

Skrevet

1. Barberer det meste, lar en tynn stripe være igjen.

 

2. Innefor

 

3.Ble hasteks her så ingen plager nedentil. Litt tørr bare i mnd etter fødsel.

 

4. Ja har ingen problem med å vise meg for mannen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...