Gå til innhold

Dyreparken i Kristiansand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nokon som har vore i Dyreparken i Krisitiansand utanom høgsesongen? Vi lurer på å reise ned i mai eller starten av juni. Det viktigaste argumentet er mindre folk og dermed ein rolegare opplevelse, men no ser eg at ein del aktivitetar er stengt. Er det for lite å gjere til å ta ferien der på den tida?

Har nokon overnatta i Kardemomme by? Anbefaling eller advarsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mye som er åpent i helgene hvertfall - da er det full fart på de fleste attraksjonene. Men sånn som sommerøya åpner ikke før nærmere skoleferien.

Men reiser dere i Pinsehelgen så åpner jo det nye ku-toppen. Og i Pinsen er det garantert masse liv i parken.

Ang overnatting har jeg hørt fra noen at det kan bli litt kjipt å sove i Kardemomme by. Ingenting som skjer på kvelden inne i parken liksom. Ville heller undersøkt overnatting på Rica Dyreparken eller Quality hotell.

Men jeg anbefaler parken på det sterkeste utenom sesong. Vi bor her ned og vi er sjelden i parken når det er sommerferie. Trives der best når det er færre folk og mindre køer. Morsommere for barna er det også når de slipper å stå så lenge i kø!

Kos dere!

Skrevet

Takk! Kutoppen er jo populær her i huset, så vi får reise etter pinsen.

Tar gjerne i mot andre tips!

Skrevet

prøver ein gang til

Skrevet

Bladet Mamma som kommer med ny utgave i disse dager har spesialtilbud på en weekend i dyreparken når på våren / tidlig sommer en gang.

Verdt å sjekke ut.

Skrevet

Takk igjen :-)

Skrevet

hva går dette tilbudet ut på, noen som vet det??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...