Lille Kolibri Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Nokon som har vore i Dyreparken i Krisitiansand utanom høgsesongen? Vi lurer på å reise ned i mai eller starten av juni. Det viktigaste argumentet er mindre folk og dermed ein rolegare opplevelse, men no ser eg at ein del aktivitetar er stengt. Er det for lite å gjere til å ta ferien der på den tida? Har nokon overnatta i Kardemomme by? Anbefaling eller advarsel?
3rOK Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Det er mye som er åpent i helgene hvertfall - da er det full fart på de fleste attraksjonene. Men sånn som sommerøya åpner ikke før nærmere skoleferien. Men reiser dere i Pinsehelgen så åpner jo det nye ku-toppen. Og i Pinsen er det garantert masse liv i parken. Ang overnatting har jeg hørt fra noen at det kan bli litt kjipt å sove i Kardemomme by. Ingenting som skjer på kvelden inne i parken liksom. Ville heller undersøkt overnatting på Rica Dyreparken eller Quality hotell. Men jeg anbefaler parken på det sterkeste utenom sesong. Vi bor her ned og vi er sjelden i parken når det er sommerferie. Trives der best når det er færre folk og mindre køer. Morsommere for barna er det også når de slipper å stå så lenge i kø! Kos dere!
Lille Kolibri Skrevet 7. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2009 Takk! Kutoppen er jo populær her i huset, så vi får reise etter pinsen. Tar gjerne i mot andre tips!
Gjest Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Bladet Mamma som kommer med ny utgave i disse dager har spesialtilbud på en weekend i dyreparken når på våren / tidlig sommer en gang. Verdt å sjekke ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå