<3baby<3 Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Jeg tok en test i dag... Og jeg er gravid! Jeg er glad og redd, og helt på gråten. Har ikke fortalt det til samboeren min enda, vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det heller. Noen forslag? Hilsen meg
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Det kommer litt an på hvordan du tror han kommer til å ta nyheten Jeg visste at min samboer ikke hadde skjønt bæret av å få en body eller en kopp med "Verdens beste pappa" på. Så jeg fortalte han det med en gang han kom fra jobb den morgenen jeg hadde tatt de resterende testene. Det er mange som kjøper inn f.eks. en liten body eller et par sokker osv, så legger de testen oppi og skriver en lapp med f.eks. Gratulerer. Du skal bli pappa i desember! Har også hørt om noen som har satt igang med bollebaking, for å akkurat sette dem inn når barnefar kommer hjem. Når han spør hva som skjer, så svarer du at du har en bolle i ovnen Jeg har kjøpt en T-skjorte til samboer hvor det står "My boys can swim" på, men jeg måtte nesten fortelle han det før den T-skjorta dukker opp i posten. Den har ikke dukket opp enda, og det er en uke siden Så skal du legge ved en liten gave, burde det være noe du kan få tak i idag. Og gratulerer så mye, forresten!
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 jeg fortalte det til barnefar en uke etter jeg fant det ut.. eller jeg har vel egentlig aldri fortalt det.. bare sagt at mensen har fortsatt ikke kommet.. så han tok en konklusjon selv. til slutt sa jeg at jeg hadde tatt en testen.. så jeg legger den her så kan du se resultatet når du er klar for det selv. Fikk bare beskjed om at jeg kunne kaste den. så har han sittet litt for seg selv og fundert litt en god stund nå.. valgt å gi han litt rom, så kan han snakke når han er klar for det selv. Lykke til:D Går sikkert kjempe bra:D Regner med det ikke er planlagt siden du er litt redd.. og bekymret for å fortelle det til barnefar?
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Gratulerer så mye forresten:)
Stine? Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Gratulerer med graviditeten:) Her var barnefar med på å tok testen, så da slapp jeg liksom å fortelle han det. Synes det var en veldig grei måte å "fortelle" det på. Ventet over mens, og hadde en følelse av at jeg var gravid, så på meg kom det ikke som et sjokk
<3baby<3 Skrevet 7. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2009 Tusen takk for gratulasjoner og svar dere Jeg fikk litt panikk, så jeg bestilte time til gynekolog med en gang jeg hadde skrevet her. Gyn tok en innvendig ul og sa at alt så normalt ut, men det var for tidlig å se noe annet enn en mørk flekk og så sa hun noe om gult legeme (hva er det?). Jeg er ca. 5 uker på vei, så skal tilbake i uke 12 for å ta en ul til, da kan man visst se babyen og nakkefolden osv. Jeg ringte samboeren min da jeg kom ut fra legen og spurte om vi kunne møtes og spise lunsj. Det ville han, og da jeg sto å ventet på han var jeg fast bestemt på å fortelle det mens vi spiste. Men da han klemte meg bare datt det ut av meg: Jeg er gravid! Han ble kjempeglad og fikk tårer i øynene. Vi ble enige om å ikke fortelle det til noen før vi har vært på neste ultralyd, men jeg vet ikke om jeg klarer å holde meg fra å si det til mamma og min beste venninne som også er gravid så lenge! Så vi får se. Jeg er veldig lettet og glad for at sambo tok det så bra hvertfall!
<3baby<3 Skrevet 7. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2009 har forresten byttet nick fra Ina til <3baby<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå