Bibappelula <3 Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Jeg har termin i slutten av nov. Og formen er grei, har veldi ømme pupper og vert småkvalm hele de siste dagene og syyyyykelig trøtt!
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Jeg har også termin i slutten av november. Vært kvalm siden 3+5 og kastet opp flere ganger om dagen i 14 dager nå. Tror jeg er 7+0 i dag:) er vel kanskje uke 8 det da i morgen...
Lillemor + bittelillemor Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Jeg er 7+5 idag. har termin 20. nov. er kvalm som bare det. Men har ikke kastet opp så veldig mye. 3-4 ganger kanskje. har også veldig ømme pupper og er trøtt..
lille frø, mor til to Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Jeg er 7+3. Er mye trøtt og sliten. Har ikke så mye overskudd som jeg er vant til. Ømme og store bryster:) KVALM! Stor matlyst. Elsker grapefruktjuice
maipiken Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 hei, jeg er i uke 7.. jeg blir uvell når jeg ikke spiser.. sulten hele tiden.. og blir uvell når det har gått 2 timer ca.. halvkvalm og skrubbsulten.. skjønner ikke hvordan det går an.. er trøtt og gidder ikke gjøre så mye..men ellers går alt bra.. sjeleglad for at kvalmen går over når jeg spiser om morgenen.. og at jeg (BANK I BORDET) ikke har den hodepinen jeg hadde i forrige svangerksap.. Gleder meg til legetime om 15 dager.. da skjer det heldigvis noe..
maipiken Skrevet 7. april 2009 #7 Skrevet 7. april 2009 ög magen er oppblåst...men er ikke så rart så ofte jeg spiser.. livmora viser, men magen der var jo slakk etter sist fødsel (ehh jeg ikke flink og for lat til magetrening
Lillemor + bittelillemor Skrevet 7. april 2009 #8 Skrevet 7. april 2009 Maipiken, hvordan ser du livmoren? har du fått en liten klump nederst på magen liksom? jeg føler at jeg kan kjenne hvor livmoren "stopper" men kan overhodet ikke se at den skulle være noe større eller noe sånt. føler meg bare veldig oppblåst, så jeg føler jo at jeg har stor mage for det ;o)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. april 2009 #9 Skrevet 7. april 2009 jeg we 7+2 i dag. Er ikke kvalm slik som jeg var sist svangerskap, jeg er berre uggen når det går for langt tid mellom hver gang jeg spiser. Er skrubbsvulten om morgenen. er mindre matlyst enn før selv om jeg av og til er svulten. har litt ømme pupper og er suuuuuuuuuper trøtt. begynner å bli svimmel når jeg reiser meg opp
maipiken Skrevet 7. april 2009 #10 Skrevet 7. april 2009 vet ikke..selv om magen var flat etter forrige fødsel har eg liksom antydning til kantene på livmora... selv før jeg vart gravid nå.. ikke sikkert det er livmora, men magen var hverftall anderledes enn før jeg vart gravid første gangen..... nå er magen stor innenfor denne kanten. når jeg spiser.. vanskelig å forklare....
Mamsebamsen Skrevet 7. april 2009 #11 Skrevet 7. april 2009 Jeg er 6+4, og alt er vel:-) Har heldigvis ikke vært kvalm, og kjenner egentlig ikke så mye til at jeg er gravid. Er litt trøtt, men kompenserer med å legge meg en time tidligere nå enn før. Og så er jeg litt oppblåst i magen, det er ikke alltid like behagelig;-) Hvordan går det med hun som la inn HI? Hun har ikke skrevet hvordan hun har det.
Barn nr 3 (termin 29 mai) Skrevet 7. april 2009 #12 Skrevet 7. april 2009 Eg er veke sju i morgon. Har ikkje vore særleg kvalm enno, men har auka matlyst og masse luft i magen. Er også trøttare enn vanleg. Har ellers ein del stikking i magen, og er svært bekymra, men har lest at dette kan være vanleg so håpar på det:)
lucky1 Skrevet 7. april 2009 #13 Skrevet 7. april 2009 Jeg er 8+0 i dag. Er kjempeplaget av svimmelhet som jeg har hatt i 4 uker nå, kvalmen kjennes ut til har forsvunnet *smile*. Jeg går rundt konstant med verdens ekleste smak i munnen som gjør at jeg ikke klarer å spise en del ting, blandt annet kjøtt...... så middagen begrenser seg VELDIG. Ellers har jeg VELDIG ømme bryst som lillemann på 3 har funnet ut er morsom å trykke på......hehe Mage har jeg også fått (gravidbukse på meg)
lykkeliten* Skrevet 7. april 2009 #14 Skrevet 7. april 2009 jeg er mellom uke 6 og 7 nå fikk beskjed på UL i dag! Jeg er trøtt og slapp, har et voldsomt sug i magen akkuratt som jeg er sulten på morgenen, men ikke no kvalm! Er i form sånn ellers! har startet og se antydning til litt mage men ikke mye <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå