Gå til innhold

Vår lille prins er død.(langt)


Cmoi

Anbefalte innlegg

Etter fire uker på St Olavs pga blødninger fra morkaken fordi den lå langt ned, og kort livmorhals gikk plutselig vannet i uke 29.

Hadde ingen rie akrivitet og ble satt på antibiotika i tilfelle infeksjon, vanlig prosedyre.

Registrerte hjerteaktivitet daglig for å passe på at lille prinsen hadde det bra.

Morgenen 29+5 var hjertefrekvensen for høy, og ny måling ble gjort noen timer senere, den var fryktelig opp og ned, men lege mente denne var bra.

Dagen gikk og til kvelden følte jeg meg uvel og det værket i kroppen. Ved midnatt fikk jeg mas meg til en ny regisrering fordi jeg følte det var noe som ikke stemmte, hadde ikke kjent aktivitet slik som jeg pleide.

Hjertefrekvensen ble målt til mellom 180-190 i over 1 time. Normalen er 150.Lege ble tillkalt, ned på operasjonsstua, fikk så vidt kontaktet min mann før de tok ut lille gutt litt over 03.

Han var 1480g/40cm, de gratulerte meg med en stor sterk gutt som ikke trengte annen hjelp enn litt oksygen, og så skulle han til barneavdelingen mens jeg måtte på overvåkning for å få følelsen tilbake i bena etter KS.

Ringte da til min kjære og gratulerte han som pappa, for 1 gang.

Han kom 05:30, og var sammen med meg til vi kunne inn til gutten vår rund 06:30.

Da vi kom dit fikk vi beskjed om at vi ikke måtte håpe på noe, han hadde en infeksjon, som han ikke klarte å kjempe mot.

Sjokk for oss som hadde vært på overvåkning og ikke ante noe.

Vi fikk ca 15 min med vår lille prins før hjertet sluttet å slå.

Hvorfor hadde vi ikke fått beskjed før????????????

Vi trodde jo alt var bra.

Vet ikke hvordan vi skal klare dette, etter 3 år med prøving klarte vi endelig å få han, for at han skulle bli revet fra oss igjen.

 

Hvorfor er livet så urettferdig??????????

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff!!!Dette var jo helt for jævlig å lese om!!!

Fatter ikke åssen de kunne informere dere på den måten for så å la dere fåsjokket etterpå...hvorfor kom ingen og sa ifra til dere??

Skjønner at det ikke er det første dere orker nå,men dette er såpass alvorligat dette burde taes opp i ettertid med helsepersonalet hvor dere fikk gutten deres!

Jeg tror den eneste måten å gå viderepå er å få krisehjelp. dette er så tøft at ingen kan klare dette alene!!!

Kondolerer!

Skulle så gjerne ønske det ikke hadde skjedd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, så ufattelig grusomt!!!!! Finner nesten ikke ord!!! Livet er altfor urettferdig, det er helt sikkert!!!

Men alvorlig talt, de burde jo gitt dere beskjed med en gang da. Hva slags rutiner er dette?!! Syns jeg var utrolig dårlig!! Man ønsker jo de minuttene man kan med sin lille. Må ha vært ett vanvittig sjokk for dere.

 

Kan ikke annet enn å gråte med dere, og håpe at dere finner en måte å klare sorgen på....... håper dere får nok hjelp og støtte rundt dere. Og at dere får en mulighet til å få et frisk barn senere i livet.

 

Mange varme tanker ............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer! Dette var ufattelig trist å lese...

Så urettferdig livet er. Ord blir så fattig i en slik stund.

Tenner et lys for den lille gutten deres.

 

Reagerer veldig på måten dere ble behandlet på...synes det er sjokkerende å lese.

 

Ta vare på hverandre i sorgen.

 

Varme tanker...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjorde vondt å høre, mistet selv tvillingguttene mine på sant olavs for 7 uker siden, de kom til i uke 23 og levde i 1 og to dager.

Ta imot all den hjelp du kan få, de følger bra opp etter slike hendelser på sant olavs. Bruk familie og venner i sorgen, varme tanker fra meg.

På engleforum.com kan også vere til hjelp, der kan du treffe flere i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...