Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten gutt i magen som har vært ganske så aktiv store deler av svangerskapet. Det begynner å nærme seg termin, og innimellom kjenner jeg veldig på følelsen av at alt bare må gå bra.

Syns han har gitt litt lyd fra seg de siste dagene, ihvertfall i forhold til når han hadde bedre plass. Men så leste jeg et sted at hvis man kjenner aktivitet 5 ganger i løpet av en 20 minutters periode minst én gang i døgnet, er det nok.Noen som vet noe mer om det?

Ja, nå sparker han til mens jeg skriver... Det er vel greit. Men er det noen andre enn meg som går med sånne tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle stått: "syns han har gitt litt lite lyd fra seg..."

Skrevet

Når jeg var inne på skjekk på grunn av lite liv, så fikk jeg bedskjed om at man skulle ta kontakt dersom man gikk 6 timer uten å kjenne liv, eller hvis man var veldig beskymret.

Skrevet

Men de kan jo fint sove lenger enn 6 timer av gangen...?

Skrevet

det var det de sa på ahus i alle fall

Skrevet

han her sover ikke 6 timer i strekk i allefall...

drikk noe kjempe kaldt.. så du vekker han om han sover...

min jordmor sa jeg skulle legge meg ned etter å ha drukket iskaldt vann eller juce med sukker... og i løpet av 30 min, kjenne 20 spark/bevegelser..

ellers så kjenner jeg noe nesten hele tiden jeg.. så det er sjeldent at jeg må ty til sparketester..

er du veldig redd.. ring legen din:)

Skrevet

nå blir også mange fostere roligere på slutten pga plass mangel,

han min er som regel i bevegelse hele tiden, men akurat når jeg sover så sover jeg jo,da merker jeg jo ikke hva han gjør.

men han beveger og skyver mye på seg, men går jeg tur eller gjjør noe så blir han rolig,får da blir jo kroppen som en vugge,så da sovner han jo og blir rolig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...