Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Om en leieboer som står opp med huseieren sitt barn midt på natta, etter at barnet har grått i 45 minutter fordi foreldrene hadde latt 5 åringen være alene midt på natta skal mistenkeliggjøres som pedofil. Selvsagt skulle denne mannen gå å ta seg av barnet, og deretter skulle han ringt til politi og barnevern. Midt på natta. Men det er jo ikke grovt at han tok ungen med inn til seg. Tenk hvor fortvilet dette barnet på 5 år som var forlatt av foreldrene mitt på natta følte seg.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Etter slik jeg husker tråden gråt ikke 5åringen alene. Barnet var allerede inne på badet sammen med denne leieboeren (i 45min)og gråt. Men når broren til ho som skrev her inne banket på stoppet gråtingen.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Like "tullete" som å anta at en gutt,- som foreldre/stefar sier har ADHAD og andre adferdsvansker,- som kommer med nye skader HELE tiden og oppfører seg rart kanskje blir mishandlet.... Å anmelde noe slikt er jo HELT på jorde,- gutten er jo "syk"... Eller..... Hva om det verst tenkelige FAKTISK er sannheten?? Hva da???? Hva så om det er bare "tøys",- hvilke skade gjør det å prøve å finne ut litt mer?? Ikke mer skade enn å ikke bry seg og la det fortsette,- HVIS det skulle være "Noe"...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Jeg skjønner at noen kan tenke det. Jeg har selv opplevd å stå og lytte til hva som foregikk inne i nabohuset, og ikke ringe nødtelefonen i tide. Ingen god følelse man sitter igjen med etterpå. En annen gang ringer jeg heller en gang for mye enn en gang for lite, så får de det gjelder, heller ha meg unnskyldt om jeg tar feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå