Meg + 2 prinsesser Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Her blir det maskarshopping, muligens nye sko (hysj!) lønsj med jentene, og deiiiilig vær (ser det ut som) barnefri i noen timer, og det skal jeg nyte! Ha en fiiin dag!)
Tøysetipp Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Det er DEG! Kos deg på shopping, med barnefri og lunch m/ jentene. Jeg skal (liksom) jobbe med en eksamensoppgave, har også barnefri. Også skal jeg påskeshoppe med de i familien som sliter med helsa og ellers ymse. Juhuu! Ha en fin dag, snella;-)
Gjest Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Her skrives det praksisoppgave. Og det planlegger jeg å gjøre til jeg skal hente junior ca halv fem. Deretter skal vi nok grille ute, før det er barnetv og legging. Så skal jeg skrive videre på praksisoppgaven.
Gjest Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Shopping med ungeflokken på slep....whis me luck..hehe
petite fleur Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 I dag skal jeg rydde og vaske til påske, jentengjengen med menn og barn kommer i morgen på lammestek, så da skal alt være strøkent....det er i alle fall målet :-) Når klokka nærmer seg to skal jeg hente sønnen i bhg, så skal vi til mamma og spise kjøttkaker. Til nå har jeg vaska en maskin klær, rydda kjøkkenet og malt noen bilderammer, så jeg er ikke helt imponert over meg selv....var liksom ikke det jeg skulle gjøre i dag :-) Ønsker alle en fin dag og lykke til med shopping og praksisoppgave osv :-)
Gjest Skrevet 7. april 2009 #7 Skrevet 7. april 2009 Jeg skal vaske hus og bytte på sengene, for vi skal på påskeferie i morgen, jeeeeeeeij:) Også skal jeg ut og handle litt seinere, for vi kan ikke ha helt tomt kjøleskap når vi kommer hjem:)
cherry coke Skrevet 7. april 2009 #8 Skrevet 7. april 2009 Skal på gravstedet og legge liljer på graven til mormor og til bestemor og bestefar. Så skal jeg og datteren min hente mamma og pappa og dra på en liten shoppingrunde. Senere får vi famiiebesøk, så jeg skal servere kake og kaffe. Blir en fin dag tror jeg=)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 7. april 2009 #9 Skrevet 7. april 2009 Prøve å bli frisk fra dette mageviruset vi har fått i hus. Sjuke alle tre :-(
Tredjemann på vei :D Skrevet 7. april 2009 #10 Skrevet 7. april 2009 Idag skal vi bare ta det med ro her hjemme og være litt ute i det nyyyyydelige vårværet! Også skal samboern ut og handle siste rest til vi skal til fjells på torsdag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå