ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 har vært så spent på ultralyden denne gangen. bare enda mer spent nå som det er nummer to av en eller annen grunn:)! håper alt står bra til der inne ! jeg har følt gutt ganske lenge, men stoler ikke på meg selv der datteren min er midt i verste "rosaprinsessemedkrone" alderen og håper veldig på en lillesøster , ikke lett å forklare at her må man ta det man får ;-) men om tre timer vet vi det jeg for min del blir glad for begge deler. jenter er herlige, og det er jeg vant med nå, gutt er spennende siden det blir første gang, så samma for meg, bare babyen min har det fint der inne !!
Ca-ma og Chris:) Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Masse lykke til! Har også en jente i denne rosa perioden, men hun ble veldig glad for gutt for da kunne han ikke leke med lekene hennes! da måtte han få blåe leker!! hihi...
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 7. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2009 hei..takk joda..ble gutt her hun ble litt skuffa i starten , men jeg også argumenterte med at nå får hun kjoler og leker i fred. nå gleder hun seg masse til lillebror kommer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå