Gå til innhold

Luftsmerter i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt luftsmerter/sting nederst i magen i noen dager. Altså ikke der hvor tarmene ligger, men lenger ned ved eggstokkene. Noen ganger har jeg også en slags mens murring og da tenker jeg at det er mensen som er på vei. Men ingenting skjer og mensen har heller ikke dukket opp. Begynner å uroe meg for at jeg skal være gravid, men syns det er rart fordi jeg har vært veldig nøye med pillene. Når jeg trykker spesielt på venstre side, så kjennes det ut som om det ligger luft der som presser på. Hva kan det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan hende du har en sånn tarmlomme der det samler seg opp ting og du får vondt av det. Jeg har endel vondt på ve side nede ved eggstokken men som regel bare 1 dag. Jeg har ikke klart å finne noen årsak til det men tror det kan være en sånn tarmlomme.

En annen ting du kanskje bør undersøke er om du har en cyste på eggstokken. Det kan kjennes ut som mensmurring. Det kan være en vanlig vanncyste som blåser seg opp og så forsvinner igjen. Kanskje du bør da deg en tur til gynekolog?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...