Gå til innhold

Noen som har værtpå Mallorca? Reisetips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal dit snart. Det ser så vanvittig bra ut i katalogene!

NOen som har vært der?

Kjørt rundt på øya?

Hvor er det flottest, evt hva burde vi få med oss?

Takker for råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere skal leie bil, ta dere en tur til Mesquida nord på øya. Der er det en fantastisk lang og hvit strand. Knallblått vann. En av de beste på Mallorca, har jeg hørt. Vi bodde der en gang og der var det fantastisk. Når barna blir litt større kommer jeg til å reise dit med familien.

Skrevet

Unnskyld, det heter Cala Mesquida. :)

Skrevet

Hei du!

Er selv ikke så glad i charterøyer, men Mallorca er faktisk et hederlig unntak :-)

Alcudia er jo supert for barnefamilier, med langgrunne fine sandstrender og stort aktivitetstilbud. Men det er vestkysten som er finest synes jeg! Puerto de Soller, Deia og Valdemossa og med leiebil er det ikke lange kjøreturen, uansett hvor dere skal bo.

I tillegg har man jo Palma, hovedstaden, hvor man har en masse gode restauranter og bra shoppingmuliger; ikke bare det turistrasket man får mange andre steder!

Håper dere får en bra tur!

Skrevet

Hei! :-)

Mallorca er paradiset vårt også! :-)

Har vært mange ganger i Alcudia, på Blue Star Viva Blue! :-)

Kjempeherlig strand, og veldig barnevennlig! :-)

Har reist med opptil 4 små, der ene var kun 10 mnd første gangen!

Anbefaler også Palma, kirken der er bare helt enorm og en opplevelse å gå å se i!

Sighseeing i Palma og masse shoppingmuligheter! :-)

Var på Mallorca senest i mai i fjor og kunne tenkt meg dit i år også, men skal besøke familie i Qatar i stedet så da blir det sydenturen vår i år! :-)

God tur! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...