Idi82 Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Har smerter nederst i magen som topper seg ca hvert 10 minutt. Hver varer i ca 1 minutt og magen strammer seg (som ved kynnere). Hvor ofte de kommer varierer dog noe (alt fra 8 til 14 minutter mellom hver), og innimellom disse smertekrampene har det også kommet noen sterke kynnere. Dette har nå holdt på i et par timer. Kan det være fødselen som er igang?? Er "redd" for at det kan være maserier som så mange snakker om.. UL termin er forresten09.04 og min menstermin var den 03.04.
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Omtrent det samme her!!! Våknet noen minutter over midnatt, klarte å slumre den neste halve timen, men nå har jeg ikke sovet på halvannen time... Det har kanskje roet seg litt nå etter at jeg snakket med føden. Der sa de forresten at jeg skulle spise litt, ta to paracet (1 gram til sammen) og så ta meg en dusj. Det beste var om jeg klarte å slappe av litt lengre hjemme! Hadde forresten termin i går 6.april.. LYKKE TIL!!! Håper vi har nurkene våre i løpet av noen timer!!!
Idi82 Skrevet 7. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2009 Oi, så spennende! Har ikke ringt føden enda men det er jo så kort vei til sykehuset at jeg tenker å utsette til jeg er sikker på at det faktisk er igang. Skulle gjerne ha slumret litt til merker jeg, men tror det vanskelig lar seg gjøre - det begynner jo å bli passe smertefult.. Masse lykke til til deg også!! Dette er spennende!!
nr 2 i mars:) Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 jeg og ligger her med vonde rier... varer lenge nok,men er jo 7-8 min mellom de..fikk beskjed om å vente til det var 5 min mellom de..men lurer jammen meg på når det blir det..
Idi82 Skrevet 7. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2009 Her er det og 7-8 minutter mellom riene blitt.. De har ihvertfall vært regelmessige i nærmere en time nå, så tar det som et godt tegn!
nr 2 i mars:) Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 ja,får gjøre de her og da:) vært sånn noen timer her så satser på at de snart blir litt oftere..de er ihvertfall j..vonde..må du puste deg gjennom de? har prøvd å stå litt,men helt forferdelig!
Idi82 Skrevet 7. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2009 Ja, kjempevonde! Har ikke prøvd å stå enda, prøver å slappe av så godt jeg kan imellom, men det er ikke så lett! Tror jeg skal prøve meg på en dusj..
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 7. april 2009 #8 Skrevet 7. april 2009 så spennende:))) lykke til med fødslene!
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 7. april 2009 #9 Skrevet 7. april 2009 Ta med meg også - jeg vil også komme i gang!! Lykke til!!
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 7. april 2009 #10 Skrevet 7. april 2009 FILLER'N FILLERN'N FILLER'N!! Etter to brødskiver og to paracet ga det seg igjen her.... Blir så lei av disse luregreiene!!! Nå kommer jeg jeg vel til slutt til å føde hjemme for jeg kommer jo ikke til å tro på noe som helst mer.... Håper det har gått bedre for dere andre og at dere er i full gang nå:-):-)
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 7. april 2009 #11 Skrevet 7. april 2009 Stakkars Trampe, jeg foeler med deg. Hadde selv maserier i gaar kveld. For foerste gang kom de regelmessig, med noeyaktig 7min mellom hver. Men jaggu saa SOV JEG DEM AV MEG GITT! Det er foerste gang jeg trodde foedselen faktisk var i gang, men neeeei da. FOR en skuffelse! Alle disse som sniker i koen - hallo, det er faktisk foedekoe her, og jeg har vaert her en stund :-o (neida, gratuerer saa mye)
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 7. april 2009 #12 Skrevet 7. april 2009 Å nei!!! Så kjedelig for deg da!!!! Det er sååå nedtur å våkne etter et par timer og skjønne at det ikke var nå heller....... Helt enig: Nå lager vi køordning her!! hihi Alle føder i tur og rekkefølge, ikke noe sniking *lol*
Idi82 Skrevet 7. april 2009 Forfatter #13 Skrevet 7. april 2009 Ehhhh... melder meg rett inn i klubben for de som ikke er ordentlig igang! Etter 12 timer med mer eller mindre regelmessige rier så gav det seg betraktelig og nå kommer de ca hver halvtime! Får vel bare prøve å samle så mye krefter som mulig, men må si jeg er passe paff og skuffa!! Lykke til dere andre!!!!
*juble juble* Skrevet 7. april 2009 #14 Skrevet 7. april 2009 uff uff...og jeg som virkelig unte dere å bli ferdig med dette her!! vel vel...uansett er det vel ikke fryktlig lenge til får vi tro....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå