Gå til innhold

hva synes dere om at jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

gir flaskene som er for små til lillegutt nå og melkepumpen, til en venninne som har termin om to mnd? tingene blir jo godt sterilisert før hun skal bruke dem... meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg arvet både pumpe og flasker til ungene mine. Fint å slippe å kjøpe annet enn nye smukker. Resten blir uansett ikke utslitt etter et barn. Bare tull å kjøpe sånne ting nytt hvis man er så heldig å kunne få det gratis eller kjøpe det billig brukt.

Skrevet

ja, for jeg trenger dem jo ikke selv mere. Det er jo fullt brukbare ting som venninna mi kan få glede av,i stedenfor å kaste dem.

Var bare en debatt på dib for lenge siden om at enkelte syntes at det var ekkelt at folk ga bort/solgte brukte flasker.

Skrevet

Skjønner ikke at det skal være noe problem, alt er jo kokt og dessuten kan man kjøpe nye flasker ol til pumpen. Er bare fisefint å syntes det er ekkelt.

Skrevet

Har du spurt om ho vil ha dem da?

Er ikke alle som syns det er så stas med sånt brukt. Men det er jo bare hyggelig gjort av deg :)

Og jeg hadde nok satt pris på det selv. Men kan og forstå om man ikke hadde ville hatt det

Skrevet

Jeg kjøpte brystpumpe av en fremmed påp finn, så jeg synes i hvert fall ikke at det er ekkelt. Som de andre sier, det er jo kokt og sterilisert. Og flaskene kjøper man jo nye smokker til. Synes du er snill som gir bort alt, det er det jeg synes :-)

Skrevet

ja,hun sa at selvfølgelig ville hun ha dem:) de har visst ikke mye å rutte med så jeg hjelper med det jeg kan. feks flaskene,pumpen,klær som har blitt for små og ellers det jeg ikke trenger lengre.Mye av tingene har jeg fått selv,både nytt og brukt, og har satt veldig stor pris på det:) Synes det er godt å kunne hjelpe jeg:)

Skrevet

Når vi er på besøk eller har besøk av andre med barn så låner vi/låner bort flasker, så hva er forskjellen?! =)

Skrevet

Flasker synes jeg er helt uproblematisk å arve. En skifter jo ut smokkene, og de sender jeg ikke med. Om en av mine venninner vil ha pumpa mi når jeg er ferdig så får hun selvsagt det. Jeg har vel et lite oppheng selv, og ønskte ikke å arve pumpe... Det er ingen logisk forklaring på det. Samme med undertøy. Det kan jo kokvaskes osv.

Skrevet

Hva er forskjellen på flasker og pumpe...? Begge delene er jo bare melkeoppbevaring....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...