TøffiTrynet☠ Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Har jo alle de "klassiske" symptomene da... Ømme pupper, trøtt, små-kvalm, stikninger i magen... Men vi har hatt sex én gang siden forrige mens.. Og vi brukte da kondom, siden vi ikke planlegger å få flere på en stund. Det er bare det at kondomet ble igjen inni meg da han trakk seg ut... Så da er det vel det man kan kalle flaks om jeg er gravid nå.. Jeg velger hvertfall å kalle det flaks! Så... I morgen blir det vel ut å kjøpe test. Jaja... Lille "Houdini" skal være hjertelig velkommen, om han viser seg å sitte.. Og hvis testen skulle vise seg å være negativ, bør jeg vel sjekke om det er noe annet fatt med kroppen min... Er forresten en uke på overtid ca.. Men har en litt ustabil syklus for tiden. Måtte bare skrive ned dette. Takk for at du tok deg tiden til å lese.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 ) Lykke til og gratulerer om det viser seg å stemme.
TøffiTrynet☠ Skrevet 6. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2009 Takk for det! Det er jo egentlig for godt til å være sant, liksom... Kan det virkelig være mulig at jeg kanskje skal bli 3-barnsmor pga. et kondom som satt litt dårlig...?!
shari_z Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Gratulerer hvis du er gravid, for det høres sånn ut. Har en vennine som fikk en jente for 4 uker siden, en skikkelig attpåklatt, da kondomen sprakk. :-) Du må oppdatere oss etter at du har tatt testen.
TøffiTrynet☠ Skrevet 7. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2009 Takk for det. Skal nok si i fra ja. Spennende....
TøffiTrynet☠ Skrevet 7. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2009 Testen var negativ... Så da får vi tro det er mensen som er på vei.
shari_z Skrevet 7. april 2009 #7 Skrevet 7. april 2009 Uff, så leit. Hørtes ut som du hadde syntes det var ok å være gravid nå, selv om det ikke var planlagt. Det må bli mensen, da, som er på vei. Men hvis den ikke melder seg snart, så må du teste igjen. (Jeg heier alltid for graviditet der jeg kan.
mamma >to gull Skrevet 7. april 2009 #8 Skrevet 7. april 2009 Men du, jeg testet fredag for halvannen uke siden, par dager før jeg skulle ha mensen fordi vi skulle på fest og da ville jeg bare sjekke. Vi hadde vel da hatt sex (ubeskyttet) 3 ganger var det velsiden forrige mens..Testen var negativ. Mensen kom ikke og jeg sjekket på nytt uken etter (hadde da ikke sex i mellomtiden) og den var jaggu meg positiv gitt.. Så antageligvis testet jeg kanskje for tidlig første gang. Hvis mensen ikke kommer snart ville jeg kanskje tatt en test til jeg da! Lykke til!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå