Gå til innhold

Drikker dere av samme flaske som venninnene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ekstremt kresen og gjør ikke det. Får så mange reaksjoner på det hvis noen spør om å få en slurk av brusen min. Jeg sier jo nei.

Synes det er skikkelig ekkelt jeg. Vi gjorde det jo når vi var 14 år, men jeg synes det er litt annerledes nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glatt.

...liker å tro at jeg ikke har venninner som er veldig smittsomme - eller at jeg ville fanga opp eventuell smitte på annet vis uansett.

Skrevet

Nå synes vel dere jeg er skikkelig ekkel, men jeg drikker av flaska til venninnene mine, sønnen min, døtrene til ei venninne og mannen hennes... hehe Er liksom ikke sååååå redd for baselusker...

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke...

Skrevet

Nå er ikke det noe jeg og mine evnninner går rundt og gjør, men har jeg en flaske vann så deler jeg gjerne med venninna mi, hvis vi feks går tur eller noe. Uten problemer og ubegrunnet angst, slik du har.

Skrevet

Nei , i en alder av 28 har jeg nå råd til å kjøpe meg egen drikke.

Skrevet

Må si jeg unngår om jeg kan. Nei, det er ikke så mye bassiluskene, men spyttet og *gåsehud*

Skrevet

nei, jeg liker å ha min egen flaske. dette gjelder glass også. Ikke fordi jeg er redd for bakterier o.l. drikker ikke av mannens heller hvis jeg ikke er veldig tørst selvom jeg kysser han og får bakterier derfra. hehe :) er ekkelt å bytte flasker syns jeg.

Skrevet

Nei har ikke gjort det siden fjortistiden.

Nå spør hverken jeg eller mine venninner om å få smake fra hverandres drikke, vi kjøper vår egen.

Og når jeg tenker meg om er det sjelden/aldri vi går rundt med drikke på flaske.

Skrevet

Får legge til at jeg sikkert hadde sagt ja dersom det hadde blitt spm om det, mest av forfjamselse;)

Skrevet

Svarer det samme som Brugda.

Skrevet

Nei, vet du hva, hvorfor i all verden skulle jeg det? Hvis noen vil dele en brus med meg, så får vi vel drikke av glass. Har råd til å kjøpe min egen brus eller øl eller hva det nå er du snakker om.

Skrevet

ser ikke problemet.

jeg går alltid rundt med en flaske vann i veska og får stadig spørsmål om å gi bort en slurk...

deler gjerne, men bare med gode venner/familie:)

Skrevet

Enig med FuriLaks.

"har da råd til å kjøpe egen drikke" Hva har det med saken å gjøre? Er vi ute og går tur f.eks, og jeg eller venninna mi har en flaske i vogna, så løper vel ikke den andre rundt for å finne en kiosk el.l hvis en blir tørst. (og nei, det er ikke så ofte jeg har med glass.... )

Spørsmålet dreier seg vel heller om om man synes det er ekkelt eller ikke, og nei, det har jeg aldri tenkt. Deler gladelig med både kjente og mindre kjente jeg.

Du er mye mer utsatt for bakterier om du er ute og går i byen, kjøper en pose potetgull, mottar vekslepenger, og spiser potetgullet uten å vaske deg på hendene først. For ikke å snakke om hvis du låner en annens mobiltelefon.....

Skrevet

Nei, deler kun med mannen. Kunne gjort med barna også, hadde det ikke vært for at de legger igjen så masse ubåter.

Skrevet

bestevennine osv er greit å de i nær fam som jeg VET ikke har herpes eller noe..IKKE F om jeg skal få det bare fordi ikke folk kan kjøpe egen drikke..!!

tenker ikke så mye på spytt osv og at jeg kan få influensa eller noe..

orker bare ikke tanken på å bli smitta her herpes hehe er det eneste..

Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-)
Skrevet

Hvis jeg er ute og har glemt vann og venninnen min har vann og hun tilbyr meg vann så selvsagt sier jeg ja. Har forøvrig råd til min egen drikke jeg og men alt her inne handler jo om penger. Har aldri falt meg inn at venner er gjerrige eller dårlig råd fordi de spør om "åh, kan jeg få en slurk"

Skrevet

Hos oss så ser jeg ikke grunn til å ikke gjøre det. Her for noen dager siden så hadde ene tantungen min fått seg is, og han delte villig ut til de som var der. Mamman hans, bestemoren hans, og jeg fikk smake. Jeg har delt brus med venner og jeg har delt røyk med både familie og venner. Klart det er spytt, men det er da ikke mye? Så ja, jeg har ikke noe imot det.

.... derimot: om pjokken her har spist grøt/middagsglass, drukket av den søte lille Imsdal-flaska si og lagt igjen halve grøtporsjonen på flaska? Nei, da kan jeg heller finne vann i springen. Men har han ikke spist noe i forveien, så har jeg ingenting imot det:)

Skrevet

Nei, synes dte er grisete. Får dessuten nok virus fra bhg...

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Drikker av samme flaske/glass som kompisene til gubben også jeg.

Skrevet

Bra å høre at jeg ikke er alene om å synes det er ekkelt.

Det handler ikke om smitte, men jeg synes det er kvalmt bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...