Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har det jo dukket opp finanser på kontoen, og her sitter jeg med ferdig sortert bunke regninger og skal betale.

Tenkte jeg skulle ta fra mannens konto først, og greier å skrive feil, ikke bare en, men 3 ganger. Driten blir stengt og jeg må vente til i morra.

Så tenker jeg som så at ok, da får jeg vel bruke min bank da, logger på og da henger den seg. Jeg kommer søren ikke inn!

Tror ikke det er meningen at jeg skal betale regninger jeg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det spv.no ?

Der kommer ikke jeg inn ihvertfall.

Skrevet

Velkommen i klubben... sist jeg skulle logge inn, fikk jeg beskjed om å opprette et passord for BankID. Vel og bra, jeg fant et passord som stemte med antall bokstaver og tall, noe jeg kunne huske og som jeg ikke har som passord noe annet sted eller som på annen måte kan forbindes med meg. Og med sikkerheten i høysete bestemte jeg meg for ikke å skrive det ned siden jeg hadde gjentatt det for meg selv flere ganger - og dessuten aldri glemmer passord. (jeg husker mammas visakort-passord fra ti år tilbake i tid, enda jeg aldri fikk bruke det visakortet...)

Nuvel. Jeg glemte å ta høyde for ammetåka. Aldri i helvete om jeg kommer på hva det geniale passordet mitt var, og når jeg forsøkte å ringe kundeservice la jeg på etter å ha hørt velkomstmeldingen som deklamerte 3 minutter telefonkø. Akk og smerte. Tar det i morra, tenker jeg.

Skrevet

SP1 dr faktisk, så samme server...

Men jeg kom inn, tror kanskje reklamefilteret mitt tok kverken på den for det funka i annen nettleser. Regninger betalt:) Puh!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...