Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Hehehe, det er det nok. Mange flaggermus fitter der ute vettu:-)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 bæsjdypperne er nok mere sånn fordi de har så liten tiss
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Stakkars deg som har en type som ikke liker rumpen din da! Jeg mener - det må jo være noe sånt siden du oser av misunnelse. Syns forresten synd på deg også, som tror at alle menn i hele verden er like. STAKKARS DEG
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 Ikke for alle. Jeg er veldig trang nedentil. Kjæresten min liker analsex fordi han synes det er en veldg intim ting å dele med meg. På samme måte som han liker å ha sex med meg når jeg har mensen, han synes det er en veldig nær og intim greie. Så det er ingen reserveløsning for oss. Han vil helst komme dypt inni meg.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 Hehe... eller kanskje de egentlig skulle ønske seg en mann;))
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #8 Skrevet 6. april 2009 Snakker dere sånn til de mennene som liker analsex også eller? "Haha du må være homse eller ha en dame med svær fitte!" Herregud, er det mulig? Skaff dere et liv, og slutt å bry dere med ting dere tydeligvis ikke har peiling på.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #9 Skrevet 6. april 2009 Jada damer vi leker det til sykebilen kommer og henter dere.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #10 Skrevet 6. april 2009 Analsex er noe av det beste jeg har prøvd, så no kan jeg jo bare irritere meg over , -at jeg ventet til jeg var 25 år før jeg tok sjansen første gang. -Og at jeg treffer omtrent INGEN som vil ha det...ARGH.... Men det kan IHVERTFALL ANBEFALES ;-) Mmmmmm
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #11 Skrevet 6. april 2009 Menn som digger analsex er skaphomser. Helt sant! Det er unormalt for en mandig mann å tenne på rompehull.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #12 Skrevet 6. april 2009 Jeg er sjeleglad for at min mann ikke stikker penisen sin der den ikke hører hjemme for å si det rett ut. Naturen tilsier ikke at en penis skal inn i hullet avføringen skal ut. Dyr bruker ikke det hullet til sex heller. Jeg misunner ikke dere som frivillig bruker det hullet til sex. Hadde jeg misunt dere, hadde jeg da vel brukt det til sex selv? Det er det dummeste argumentet jeg har hørt, etter å ha vært seksuelt aktiv i flere år. Jeg vet av erfaring av homoseksuelle menn ofte har lidelser som blødning i analåpningen, og ofte lider av slapp muskulatur rundt anus på sine eldre dager, noe også hetroseksuelle vil merke om de ofte har analsex. Å ha avførende lekkasje er ikke festlig når dere blir eldre. Men dette her bestemmer dere jo selv. Etter deres festlige seksuelle anale nytelse nå, kommer avførende lekkasje senere. Jeg foretrekker normal sex, og det gjør mannen min også. Lite tenning for meg å tenke på en penis som er trykket inn i bakenden avføringen kommer ut fra. Æsj.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #13 Skrevet 7. april 2009 Mannen min vil ikke gi meg analsex, og jeg vil ikke ha det. Hans grunn er at faren hans voldtok han i toern når han var liten, og min grunn er at jeg synes det er dritekkelt. Bokstavelig talt.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #14 Skrevet 7. april 2009 Vet dere ikke det at det bare er en liten % av de homofile som faktisk har analsex?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #16 Skrevet 7. april 2009 Feil! Finnes dyr som har analsex, husker ikke i farta, men har vært samtale evne her i huset en gang husker jeg. Sambo er ett vandrene sex-leksikon
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #17 Skrevet 7. april 2009 O, stakkars uvitende :-D Du vet at noen damer ikke kan få orgasme på noen annen måte? PS: Lesning og kunnskap er ikke bare for de som går på skole. De fleste lever bare et tastetrykk unna. Bruk tiden din på noe annet enn TV-Norge for barna dine sin skyld.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #18 Skrevet 7. april 2009 vor mange dyr er det som har sex for nytelsens skyld da tror du? Det er vel bare noen aper, delfinen også vi mennesker det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå