Gå til innhold

Flere som har kick på lukter/ mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg synes det lukter så godt når jeg fyller bensin på tanken...! Hehe... Kanskje ikke den sunneste lukten for lille-nurket i magen min. Men klarer ikke å la være å sniffe skikkelig inn når jeg fyller bensin :-)

Dessuten har jeg fått skikkelig kick på å spise isbiter... Skikkelig knaske i vei!

Det nest beste kan være å spise is, men jeg MÅ tygge isen bakerst i munnen med jekslene mine!! :-)

Er jeg rar eller ikke??... Hehe... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ikke så snodig,- ennå ;P

Ikke at jeg er helt rar ennå heller.... Da jeg gikk med jenten min var det deiligst i verden å lukte på sorte søppelsekker idet de rulles ut fra den nye rullen sin...Mmmmmmmmm...Og jeg hatet brokkoli...Elsker det til vanlig,men i de månedene hatet jeg det.

Har ikke noen lukte-ting denne gangen...Tror jeg. Men jeg spiser druer hele døgnet ;P Jo, en ting som går igjen fra forrige gang er eplemost og at jeg ikke klarer lukten av "spist mat"...Altså lukten av middagen når jeg er mett. Fatet må bort med en gang. Så litt luktete er jeg visst :)

Og iskaffe mocca,-som før har vært min lykke og besteste,- er dårlig nå. Sukk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...