Gå til innhold

er 80d en stor bh størrelse synes dere? ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, helt ordinær.

Skrevet

Vil nå ikke tro det.

Skrevet

Ja, det synes jeg i grunnen det er:)

Skrevet

Trur gjennomsnittet bruker b/c-cup i Norge. Men har jo mye med alder og livssituasjon å gjøre (gravid, ammende, på slankern..)

Skrevet

bruker selv e-cup. mener det er stort siden det er alt for lite utvalg i vanlige klesbutikker til oss som bruker større enn c-cup. synes det er litt "urettferdig". blir ofte dyre investeringer for min del. men ville ikke tatt brystreduksjon, da jeg er veldig fornøyd med å ha store pupper:) ikke mange jeg kjenner som har en naturlig d-cup eller mer. ihvertall av de som er på min størrelse resten av kroppen.

Skrevet

Det er det jeg bruker, og jeg har av og til problemer med å kjøpe klær. Syns det er så mange som ikke tar hensyn til at kvinner har former! Noen overdeler har ikke plass til bryster selv i stor størrelser.

Skrevet

Jeg synes det... men så har jeg en aa-cup selv da... :P

Skrevet

D cup i seg selv er jo ikke liten, men er man så stor som 80 rundt, så er vel proporsjonene i orden:)

bruker selv 70 DD, evnt 75 D hvis jeg ikke får tak i str min, og sliter med å finne bh fordi "kroppen er for liten i forhold til puppene"...

Skrevet

Tja, jeg har 75 DD (E) til vanlig (nå som gravid sprenger jeg nesten 80 DD) og har fått høre at jeg har store bryster, men langt i fra enorme. Legen min sa at jeg neppe hadde grunnlag for å få dekket en brystreduksjon, for SÅ store er de nå ikke mente han. Jeg finner nesten aldri BH'er i min størrelse i vanlige butikker, så er litt uenig med ham jeg.

80D synes jeg er større en vanlig, men ikke svært heller.

Skrevet

syntes du er heldig jeg...

selv bruker jeg 70 F og det er umulig og finne bh i normale

butikker....... (å ikke gravid)

å det blir fort dyrt når man er i disse störrelsene.... =(

så du er nok helt normal =)

Skrevet

jeg druker 85d, og jeg finner ikke fine BHer i vanlige butikker for alt i verden. Men jeg kan gå over på 80d nå snrt, har rast ned i vekt i det siste, og det blir godt, for da kan jeg trikse meg ned på en 85c, og da kan jeg kjøpe fine og søte BHer med matchende underdeler igjen! Har ikke kunne gjort det på halvannet år nå :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...