cherry coke Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Guri...jenta mi på 3 har hørt sangen Mari du bedåre en gang for noen uker siden. Plutselig i helgen sang hun den nesten uten feil. Hun har hørt den EN gang . Og i dag hørte jeg på radio mens jeg vasket opp, stod å nynnet på en sang. Senere i kveld repeterte hun nøyaktig det jeg sang på engelsk:) Kan snart alle Abba sangene på rams også. Er det ikke rart at barn plukker opp ting så raskt? Kunne godt tenkt meg den evnen..
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Akkurat det der var jo veldig rart da.
mamma'n til M & K Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Hi hi... Ja ikke sant? Jeg har funnet ut at det er lim i hjernen på små barn. Det er bare det at det virker som det tørker når vi blir større. Det er egentlig ganske fasinerende hvor godt de små husker. Så hjemme hos oss er det strengt forbudt å love noe som man ikke kan holde. Lille min har også lært seg at jeg ikke husker alltid så da sier hun bare "da må du huske å sette på sånn pling på mobilen din mamma"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå