Bibappelula <3 Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Er i uke 7 nå og merker ingenting ennå, har barn fra før, men har glemt når jeg begynte å vokse
Mammaioktober Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Jeg er i uke 13, og ser ingen forskjell Litt kjedelig, men den kommer da tidsnok Jeg kan eneste kjenne forskjell nederst mot "bekkenet" at det har blitt hardere,.
Mammamø! Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Med min første kom ikke magen før rundt uke 18-19. Det er jo individuelt, og magen kommer nok raskere når man har vært gravid før. Tenk så fine mager vi kommer til å ha til sommeren!
lille frø, mor til to Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Jeg er i 7+3. Jeg har ikke gravidemage enda, men..... Jeg begynner å bli feit rundt magen. Ser ut som jeg har forspist meg konstant. Ikke særlig fint. Vanligvis er jeg slank. Må holde magen litt inne når jeg er på jobb og rundt omkring. Lurer på om dette med når magen kommer har noe med høyden å gjøre? Tenker kanskje de som er lange får mage noe senere. Noen som har tanker rundt dette?
h-86 Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 jeg er 10+4, fikk mage ca rundt uke 8... er tynn på resten av kroppen, bare en stor fettklomp på magen, ser litt rart ut=) Spurte legen min om det var normalt og ha sååå stor mage når jeg var så lite på vei, hun sa det var veldig individuelt når magen begynte å vokse, noen får tidlig mens andre får kanskje ikke før i uke 25, så sånn er det=) Er mitt første forresten,hører du får fortere mage når du har vert gravid før!
Hanney*daiperdaika og påhenget Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 Jeg er 3.gangs og det er bare 6 mnd siden forrige kom til verden. Jeg er fryktelig oppblåst (luft) og har i tillegg litt ekstra babyfett som jeg ikke har rukket å kvitte meg med siden forrige svangerskap. Jeg sliter litt med å skjule det for omverdnen,men takker for at det finnes tunika ) Er 6 uker og håper dette stabiliserer seg litt mer. Ingenting av magen er jo baby, alt er litt ekstra fett og luft. Jeg er lang og slank til vanlig, og med første og andre mann fikk jeg ikke mage før i uke 25-27..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå