*babydrøm87* Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 jeg er født 09.02.87 han er født 11.05.74 vi har prøvd nå siden januar 2008 og sliter veldig har fått påvist eggløsning to ganger i februar og i mars men ikke noen baby! skal prøve igjen denne måneden vi gir ikke opp!' har gått på pergotime men har sluttet med det!hadde litt dårlig symptomer på de men fikk eggløsning isafåll men vetikke om jeg får eggløsning av meg selv denne måneden?? så kan noen se noen spire på meg? gutt eller jente? når sjer det noe? på forhånd takk hilsen prøverene!
Gjest Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Kan desverre ikke se barn på dere nå..(men kan jo hende dere får barn seinere,men ikke nå..Tarot legget mitt er nå og fram 1 år..Altså varer et år...Men kan jo prøve å spå deg igjen seinre,og se hva jegf får opp da..Ting er i rørelse hele tiden veit du... Ser at dere har masse kjærlighet å gi til et barn...Og at dere virkleig ønsker et barn....Søk gjerne hjelp.. Begerprinsen kommer fredelig på sin ganger. Her er det ingen hurtig galopp, han har god tid.Hodepryden er blå, her er det tanke, tale og fornuften som råder. Dette er TaroT-stokkens mest seksuelle kort. Prinsen står for virilitet og ømt begjær. Han er ikke intens og erobrende som stavprinsen, han er myk i sine bevegelser. Man ser en elv på kortet, elven symboliserer den jevne strøm av lidenskap. Her er det ikke noe opprørt vann (følelser), her renner vannet fredelig. Han holder begeret frem, han vil dele med deg. Dette kortet kan også symbolisere en ung person født i et vanntegn eller en person som har de unges vanntegnkvaliteter, som Krepsens ønske om å elske og å bli elsket, Skorpionens ønske om å erobre deg med sine følelser eller Fiskenes behov for svermeri. Når dette kortet kommer inn vil du få lidenskapen inn i livet ditt. Det er et kort som lover at noe positivt vil skje i følelseslivet ditt og at du vil komme til å like dette. Selvsagt kan også dette kortet misbrukes og du kan ende opp med ”et farlig begjær”, eller du kan være utro eller din partner kan være utro. Det kan også bety at du tuller deg helt bort og blir for opptatt av en forelskelse som ikke fører noen steder. Dette kortet, mener jeg, er det dekadent og selvtilfredshetens kort. Ofte kommer det opp på personer som er dekadente og selvtilfredse. Folk som setter sin glede i fest, mat og drikke får ofte opp dette kortet. Likevel, dette kortet har også sine positive sider, det kan gi beskjed at du kan slappe av og nyte det livet har å tilby. Du kan rett og slett føle deg tilfreds med livet slik det nå er. Jeg har sett, om enn sjeldent, at dette kortet viser en person som snakker om følelser, som fokuserer på følelser og setter seg selv og sin person frem som om han (eller henne) var den eneste personen i verden, som om de var den eneste som betyr noe i hele verden. De har en grenseløs egoisme i seg og overvurderer sin person. Når dette kortet kommer inn i legget er det enten for å fortelle at man kan nyte livet, eller at det er på tide å vurdere seg selv, eller personene i omgivelsene Mens fem mynter ikke har et spor av nestekjærlighet i seg, så har dette kortet nestekjærligheten i seg. Dette kortet gir til de trengende. Det kan være at du får hjelp av en person, eller at du selv er den som hjelper. Personen som gir er en person som har overflod, det ser man på klærne. De som tar i mot hjelpen, de er i nød. Vekten han holder i hånden er symbolet på rettferd. Dette er en person som vet det er rett å dele! Jeg har også sett dette kortet komme inn i et legg der vedkommende har vært nødt til å leve på ”almisser”, men heldigvis er dette – som regel – et positivt kort, der man mottar eller gir av et rettferdig hjerte og av en omsorgsfullhet, samt av sin overflod. Håper ikke at du ble for skuffet nå..Men jeg må jo være ærlig.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå