Jenny-penny Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Trenger noen gode tips, leser MYE så trenger ikke akkurat være 10 på topp på bokhandleren for da har jeg nok lest den:)
annemor80 Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Da har du sikkert lest disse:) Robert Wilson sine fire bøker om Javier Falcon, helt fantastiske bøker!! The Blind Man of Seville The Silent and the Damned The Hidden Assasins The Ignorance of Blood Tror nesten jeg kan si at det er den beste krim-serien jeg har lest!! Og god påske:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 enke for ett år - john irwing twilight-serien om du synes mindless vampyr-underholdning høres ut som noe for deg. hehe. jeg er stooor fan. alt av jo nesbø som handler om harry hole
Odine! Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Har du prøvd denne sida for å få tips? www.ønskebok.no
Jenny-penny Skrevet 6. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2009 Elsket Havets katedral. Klarer ikke å komme meg videre i Boktyven, liker ikke måten den er skrevet på.. Takk for tips damer, Jo Nesbø er forlengst lest opp og ned:)
Tøysetipp Skrevet 6. april 2009 #8 Skrevet 6. april 2009 Jeg har en forkjærlighet for Svalbard, så jeg er litt innhabil, men boken til Anne B. Ragde (favoritt forfatteren) Zona Frigida.
ipeggy Skrevet 6. april 2009 #9 Skrevet 6. april 2009 Har akkurat begynt på Ann Cleeves "Hvite netter" - hun skriver kjempebra! Ut fra omtalene virker det som en glimrende påskekrim.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 7. april 2009 #10 Skrevet 7. april 2009 Saman er ein mindre aleine Superbra bok!
yasmina Skrevet 7. april 2009 #11 Skrevet 7. april 2009 Hvis det ikke må være krim så anbefaler jeg Shantaram. En fantastisk fortelling skrevet av en fengselsrømt fange fra Australia. Den baserer seg i India som er stedet han rømmer til. Her møter han mafiaen,krig og vold,fattigdom i Indias verste slum....
Den heldige eier av ett barn Skrevet 7. april 2009 #12 Skrevet 7. april 2009 Har funnet en bok i hyllene som jeg ikke har lest før. Birdsong av Sebastian Faulks. Den virker bra sålangt:)
Let's hear it for the boys! Skrevet 7. april 2009 #13 Skrevet 7. april 2009 Pillars of the earth av Ken Follett. Den beste boken jeg har lest. Du kommer ikke til å klare å legge den fra deg
Manhattan skyline Skrevet 7. april 2009 #14 Skrevet 7. april 2009 Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede (eller noe sånt) Maya - Jostein Gaarder Landstryker-trilogien av Knut Hamsun (hvis du ikke har lest den da...) Enke for et år av John Irwing - Fantastisk bok!!!! La den rette komme inn eller Håndteringen av udøde av John Ajvide et eller annet (svensk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå