mirredutt Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Hva spiser dere til frokost og lunsj. Klarer fint å unngå poteter, ris og pasta, men brød og knekkebrød synes jeg er litt vanskelig. Særlig i ukedagene når man har det litt travelt om morgenen. Er ikke akkurat da jeg har tid til å mekke omelett eller en salat? Hva spiser dere i stedet for brød?
Monajenten Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Hvis jeg spiser salat, lager jeg den kvelden før og har den i en tett boks i kjøleskapet. Ellers har jeg bakt et brød som kun inneholder 1 g karbs pr skive, og det funker også fint. Greit å ha NOE brødgreier nettopp til sånne dager som du sier, når man ikke har tid til å steke omelett f.eks.
Gjest Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Omelett, eggerøre, skinke, ost, salater i alle varianter, bacon, wokede grønnsaker, nøtter og bær.
Monajenten Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Glemte forresten å ta med cottage cheese. En halv boks er helt super frokost, sammen med kanel og sukkererstatning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå