Gå til innhold

Er litt bekymret for at ting er igang..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg hatt veldig vondt i underlivet og har sammentrekninger hvert 10ende minutt...nå plutselig så avtok det litt, og det er jo ikke veldig smertefullt når det er igang..Hva er det? Kan det være ting som er igang? Er litt redd for det, da jeg skal ta keisersnitt, så vil jeg ikke at ting starter.. Er i uke 37, så kan jo det..Men hvis det er rier, er ikke det veeldig vondt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei rier er ikke veeeldig vondt i begynnelsen. Tok meg noen timer første gangen jeg fødte, før jeg forsto at jeg faktisk hadde rier. Forundret meg jo over at smertene kom og gikk, men det var nettopp av samme grunn som du nemner her, at jeg tvilte. For rier skulle jo gjøre kjeeeeempe vondt jo. Og man var jo aaaaaldri i tvil osv osv. Men greien er jo at de begynner med en viss styrke/smerte, og riene blir ikke nødvenigvis veldig vonde før det har gått en stund

Skrevet

gjør det vondt samtidig som du har sammentrekninger da? uansett, du skal jo ha keisersnitt, da ville jeg nok ha ringt føden og snakket med de, om hva de mener om disse sammentrekningene og smertene. Siden du ikke kan føde vaginalt er det jo lurt å finne ut så tidlig som mulig om du er i fødsel, så de rekker å gjøre deg klar på skikkelig vis til ks

Skrevet

Jeg skjønte vel ikke umiddelbart at det var rier jeg hadde.. Sendte mannen avgårde på trening.. enda jeg kjente at jeg hadde noen sammentrekninger som kanskje var litt "rare".. Men etter noen timer så var det ingen tvil.. Når det var sånn at jeg ikke klarte og stå rett og måtte bøye meg ned når de kom ringte jeg mannen.. hehe.. Først da var jeg heeelt sikker på at dette var ikke tulletøys.. =)

Skrevet

Ok! Hehehe....hadde liksom håpet at dere skulle si at jeg "visste" når det var igang...men da tror jeg kanskje det alikevel igjen da...Det har avtatt litt, så får vel bare se hva natten bringer. Hvis det setter igang igjen, så ringer jeg føden....er liksom bare litt redd for å være hysterisk og masete...Tusen takk for svar ;-)

Skrevet

Nei altså det startet som vanlige kynnere som kom regelmessige.. Men skjønte jo ikke umiddelbart at de kom regelmessig siden de var så langt fra hverandre i begynnelsen.. Rett før jeg sendte mannen avgårde så kjente jeg at det også kom små krampetak i ryggen.. , men var fortsatt ikke sikker.. Men da tok det bare et par timer etter det igjen før jeg hadde de med 5 min mellomrom og sto og bet i kjøkkenbordet når de kom.. hehe.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...