Mom2Two Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Ok, synes litt synd på meg selv som ikke kan ta påskeferie før onsdag.. Resten av familien er på tur og koser seg med lange skiturer i sola. Så jeg gikk meg en lang tur i solen ned til Tjuvholmen, kjøpte meg en stor bukett gule tulipaner med gåsunger, kjøpte meg (altfor dyr) take away sushi og 2 glassflasker med cola light (til restaurantpris hehe) og tok knekken på noe gammelt lørdagssnop i skapet. Hmmm.. Ikke så verst å være alene:-p
Hilde_85 Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Haha litt som meg. Jeg har ikke påskeferie i det hele tatt jeg da. Men sambo er borte i natt så jeg har laget meg sånn posepasta-ting som jeg syns er så godt. Og nå sitter jeg her med Yade og potetgull. Nam nam
Bare jeg er meg :o) Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Henger meg på denne Er alene med barna hele påsken og gata er tom for unger og andre folk,hehe' Så til kveldsmat i dag spiste vi is MED non stop...
Mom2Two Skrevet 6. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2009 Hehe... så deilig!!! Er det ferie så er det ferie:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå