Zeke Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 hvor kjappt (ikke noen timer eller 1 dag altså) men hvor tidlig kan man evt ta en graviditets test?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Hei =) Jeg testet positivt på vanlig clearblue 9 dpo (altså 9 dager etter EL), 5 eller 6 dager før IKM. Det var ikke morgenurin engang... men det skal sies at dette var ett tvillingsvangerskap og da produserer man mer hcg enn ved ett vanlig svangerskap, mulig det er derfor testen ble positiv så tidlig. Var bare tilfeldigheter som gjorde at jeg testet så tidlig - trodde jeg var på vei til å få influensa, kjente meg kvalm, varm, svimmel... men så tok jeg en test for sikkerhets skyld og jammen var den ikke positiv!!! Men mistet dessverre i uke 12 da =( Nå er det på`an igjen... Lykke til =) Klems
Zeke Skrevet 7. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2009 Stemmer, deg husker jeg fra 1 trimester, mista rundt samme tid trur jeg? lykke til iallefall
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Jepp - utskraping lørdag 07 mars, da var jeg nøyaktig 12 uker... Håper vi får en spire snart og at den/de klorer seg fast de neste 9 mnd =) Ha en riktig god påske =) Klems
Zeke Skrevet 7. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2009 uka før meg, jeg var 11 uker me satser på det det blir nok vår tur igjen skal du sa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå