Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 da vil jeg si ganske tynn. fire fem kg for lite....?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Tynn, men fin! Du er på mingrensen, så du må ikke mer ned. Ikke en eneste kilo faktisk! Du får sikkert kommentarer om at du er tynn og må ikke bli noe tynnere. Dette skal du høre etter på, for det stemmer.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Omtrent som meg. Jeg er 172 cm og veier 57 kg... ville gjerne vært 2 kg tynnere, men greit nok
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Det var mine mål da jeg var 18 år det gitt. He he. Snart 20 år senere har jeg nok fått litt mer voksne former og 10 kilo ekstra, noe som passer meg mye bedre. Men en helt grei vekt for en som er naturlig tynn. 57-58 kilo hadde nok vært bedre. Da jeg var 54 kilo var jeg TYNN.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 Tenker beinrangel og potensiell anorektiker når jeg hører antall kilo og lengde.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 Du er like høy som meg, og jeg var for tynn når jeg var 54kg, men det kommer an på hvordan man er bygd! Jeg er mest fornøyd når jeg ligger på 59-61kg
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #8 Skrevet 6. april 2009 1 år før jeg ble gravid veide jeg rundt 68-69 kg. Følte meg normal da, men ser nå i ettertid at det kanskje var litt mye, men var ikke FEIT. Veide 61 kg da jeg ble gravid og 75 på slutten av sv.skapet. Et par mnd etter fødsel var jeg nede i 50 kg, og jeg synes det var veldig lite. Så nå har jeg kommet opp i 54 og er egentlig fornøyd. Prøver å holde vekta der:) Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #9 Skrevet 6. april 2009 Så lenge du er fornøyd er det det som er viktigst , og du er ikke sykelig tynn, men 50kg er på grensa!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #11 Skrevet 6. april 2009 Du er svært slank. Jeg er selv 1,67 og veier 60 kilo. Jeg ser på meg selv som slank og passe. For ofte høre av andre at jeg er tynn også.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #12 Skrevet 6. april 2009 Jeg er 1.71 og veier 59 kg, hvilket jeg føler er helt perfekt for meg. Jge veide 61 da jeg ble gravid, hvilket ikke er store forskjellen, men da hadde jeg litt ekstra rundt magen. Etter fødsel gikk jeg ned til 53 kg pga amming og mye trilling på et veldig urolig barn (kunne ik stoppe vogna for da begynte hun å skrike, så gikk gjerne 3 timer hver formiddag). Da var jeg for tynn, rumpe og alt av former var borte, jeg trives best hvis jeg har litt kvinnelige kjennetegn, liksom.. Synes ansiktet og er penere om jeg veier noen kg mer, litt mykere. Så jeg begynte å spise alt for å gå opp, masse sauser, sjokopålegg og andre ting som sikkert ikke er så sunt men ville bare lehhe på meg. Følte meg ik fin. Nå er jeg oppe i 59, som er min matchvekt, og det er supert. tror kanskje du har et par kg for lite men det spørs på benbygning osv
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #13 Skrevet 6. april 2009 jeg synes det høres veldig lite ut. jeg er 170 og føler meg veldig fin når jeg veier 10 kg mer. men jeg liker litt former da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå